دانلود بازی Punk Wars برای PC
دانلود بازی Punk Wars برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Punk Wars برای PC

پارسی گیم 23 آبان 1400 بدون دیدگاه
2,484 بازدید

دانلود بازی Punk Wars برای کامپیوتر

ساخت‌وساز یک شهر بزرگ می‌تواند فعالیت جذاب و سرگرم‌کننده‌ای در یک دنیای مجازی باشد. خوشبختانه عناوین زیادی در صنعت بازی‌های ویدیویی به این سوژه پرداخته‌اند. گاهی استودیوهای بازی‌سازی تصمیم به تلفیق سبک‌های مختلف می‌گیرند تا عناوین جذاب و متفاوتی در اختیار مخاطبان قرار دهند. بازی Punk Wars از استودیو Strategy Forge عنوانی جدید بوده که ساخت‌وساز شهرها را با سبک استراتژی نوبتی تلفیق کرده است تا تجربه‌ای لذت‌بخش از هر دو سبک را در قالب یک بازی به خورد شما دهد.

داستان بازی در آینده‌ای دور و آخرالزمانی جریان دارد، زمانی که تمدنی پیشرفته و قدرتمند به دلیل طمع و مصرف بی‌رویه منابع به نابودی کشیده شده و حال باید از خاکستر چیزی که قبلاً شکوهمند بود، همه‌چیز از صفر آغاز شود. دانش و تکنولوژی بشریت می‌تواند بار دیگر به نجات او آید و تنها چیزی که لازم است، قانع کردن رهبر فرقه‌های مختلف برای همکاری است.

شما در این بازی می‌توانید رهبری هرکدام از چهار گروه موجود را بر عهده بگیرید که تفاوت‌های کلیدی با یکدیگر دارند. گروهی با تکنولوژی ماشین بخارهای پیشرفته کار می‌کنند، گروهی دیگر بر سوخت‌های دیزلی تمرکز دارند، گروهی آلیاژهای فولادی را برای ساخت ارتشی بزرگ استفاده می‌کنند و آخرین فرقه هم سوخت‌های اتمی و رادیواکتیو تمرکز کارشان است. گیم پلی بازی ترکیبی از ساخت‌وساز شهر و مبارزات بر مبنای استراتژی نوبتی است. بلوک‌های شش‌ضلعی معروف این سبک بازی‌ها در Punk Wars نیز حضور داشته و جایگیری نیروها و ساختمان‌های شما توسط آن‌ها مشخص می‌شود.

ساخت‌وساز شهر، افزایش جمعیت و مدیریت منابع مختلف در کنار مسائل نظامی از ویژگی‌های اصلی گیم پلی بازی است. شما می‌توانید صنایع مختلفی را مانند صنایع نظامی و یا علمی در شهر خود گسترش دهید. هرکدام از 4 گروه بازی نیز ویژگی‌ها و نیروهای منحصربه‌فردی دارند که آن‌ها را از یکدیگر متمایز کرده و تجربه بازی با هرکدام را لذت‌بخش و غیرتکراری می‌کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Frostpunk و Humankind را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Punk Wars با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8/10 64-bit
Processor: 3.2 GHz Dual Core Processor
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 780 or equivalent with 2 GB of video RAM. A dedicated video card is required.
DirectX: Version 11
Storage: 20 GB available space
Sound Card: DirectX compatible
Additional Notes: Requires a 64-bit processor and operating system

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8/10 64-bit
Processor: 3.6 GHz Quad Core Processor
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 1080 or equivalent with 6GB of video RAM. A dedicated video card is required. For UHD resolutions GeForce RTX 2070 or better is recommended.
DirectX: Version 11
Storage: 20 GB available space
Sound Card: DirectX compatible
Additional Notes: Requires a 64-bit processor and operating system

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The years go by and another cycle has come to an end. Our civilisation has crumbled due to our greed and selfishness. Now we know that to avoid repeating the same mistakes, we need to stand united… and ours is the banner, under which humanity can thrive again. Our technology, philosophy and way of life are the ones that can finally bring happiness to the world… we just need to convince a few stubborn leaders…

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.