دانلود بازی Cricket 22 برای PS5
دانلود بازی Cricket 22 برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی Cricket 22 برای PS5

پارسی گیم 18 آبان 1400 بدون دیدگاه
415 بازدید

دانلود بازی Cricket 22 برای پلی استیشن 5

امروزه به لطف پیشرفت فوق‌العاده صنعت بازی‌های ویدیویی، می‌توان هر سوژه و فعالیتی را در قالب آن‌ها تجربه کرد و از آن لذت برد. یکی از این سوژه‌ها، ورزش‌های مختلف بوده که برای هر کدام بازی ویدیویی منحصربه‌فردی توسط سازندگان منتشر می‌شود، از ورزش‌های معروف مثل فوتبال و بسکتبال گرفته تا تنیس، والی بال، رالی و بسیاری از رشته‌های ورزشی جذاب دیگر. بازی Cricket 22 از استودیو Big Ant عنوانی جدید بوده که رشته ورزشی جذاب کریکت را سوژه اصلی خودش قرار داده تا تجربه‌ای مجازی و سرگرم‌کننده برای طرفدارانش فراهم کند.

این بازی به دلیل طراحی واقع‌گرایانه‌اش، نزدیک‌ترین شبیه‌ساز ورزش کریکت بوده و تجربه‌ای نزدیک به واقعیت را در اختیار شما قرار خواهد داد. شما در این بازی معروف‌ترین مسابقات سطح جهانی کریکت را که همواره رقابت سخت بین دو کشور استرالیا و انگلستان را به همراه داشت تجربه می‌کنید و لیگ‌های زیرمجموعه هرکدام برای شرکت کردن در دسترس خواهند بود. نکته مثبت دیگر وجود تیم‌های لایسنس شده و به‌روز ورزش کریکت در این بازی بوده که باعث می‌شود با دنیای واقعی آن بهتر آشنا شوید.

طراحی انیمیشن‌های بازیکنان که به شکل واقع‌گرایانه‌ای صورت گرفته از نکات بارز تمامی عناوین ورزشی بوده و Cricket 22 نیز از این قاعده مستثنا نیست. از لحاظ گرافیکی این بازی درخور نسل جدید بازی‌های ویدیویی بوده و به‌جز انیمیشن‌ها، نورپردازی و طراحی توپ و سایر وسایل کریکت هم با دقت بالایی پیاده‌سازی شده‌اند. پشتیبانی از قابلیت Ray Tracing هم باعث می‌شود انعکاس نور و سایه‌ها شکل زیبایی به خود بگیرند و تصاویر چشم‌نوازی خلق کنند.

بخش Career حالت داستانی بازی بوده که عمق زیادی دارد و در آن کاراکتر اصلی خود را وارد دنیای کریکت خواهید کرد. مسیر برای رسیدن به قله‌های موفقیت طولانی بوده و نیازمند تلاش مستمر و تمرین بسیار است. ممکن است مصدوم شوید، از تیمی جدا شده و به تیم دیگری ملحق شوید و بسیاری از فراز و نشیب‌های زندگی یک ورزشکار کریکت را در این بخش تجربه کنید که خود به جذابیت بازی افزوده است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های NBA 2K21 و F1 2021 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Cricket 22 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Cricket 22 delivers the most robust, substantial game of cricket that fans have ever seen. Enjoy the full licensed Ashes contest – the pinnacle of the long-standing rivalry between Australia and England. In addition, contest Australia’s big-hitting Big Bash T20 competition, the hugely innovative The Hundred in England, the tropical party of the CPL in the Caribbean, and take to the international field of battle with fully-licensed teams from Australia, England, The West Indies, New Zealand and Ireland.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 29.6 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.