دانلود بازی Deep Space Battle Simulator برای PC
دانلود بازی Deep Space Battle Simulator برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Deep Space Battle Simulator برای PC

پارسی گیم 16 آبان 1400 بدون دیدگاه
3,039 بازدید

دانلود بازی Deep Space Battle Simulator برای کامپیوتر

یکی از ژانرهای جذاب علمی تخیلی که فیلم‌ها و بازی‌های زیادی با الهام از آن ساخته شده‌اند، فضا و کهکشان و تکنولوژی‌های آینده‌گرایانه داخل آن است. سفینه‌های فضایی بزرگ و کوچک، مبارزات جذاب آن‌ها، شلیک با سلاح‌های لیزری، ملاقات با موجودات فضایی و… که همگی جذابیت بالایی را در اختیار مخاطب قرار می‌دهند. بازی Deep Space Battle Simulator از استودیو yeswecamp عنوانی جدید با محوریت همین سوژه‌های فضایی بوده و کنترل یک سفینه بزرگ و مجهز را بر عهده شما قرار می‌دهد تا در مبارزاتی جذاب کهکشانی شرکت کنید.

زاویه دوربین بازی اول‌شخص بوده و گیم پلی آن تمرکز زیادی بر بخش آنلاین و چندنفره دارد. بازیکنان در دو تیم تقسیم شده و کنترل یک سفینه جنگی بزرگ را بر عهده خواهند گرفت تا مقابل هم مبارزه کنند. همکاری تیمی عنصر اصلی برای پیروزی است و باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. در ابتدای هر راند می‌توانید بخش‌های مختلف سفینه را شخصی‌سازی کرده و تغییر دهید و یا آن‌ها را ارتقا دهید.

با شروع راند، کنترل سفینه در دست شما قرار می‌گیرد و می‌توانید آزادانه آن را در هر سه بعد فضا حرکت دهید. کنترل توپخانه‌ها نیز می‌تواند به‌صورت دستی یا اتوماتیک تنظیم شود. مدیریت انرژی و میزان مصرف آن توسط هر بخش بر عهده شما بوده و مشخص کردن قدرت سپر در قسمت‌های مختلف سفینه هم می‌تواند کمک بزرگی در برابر صدمات احتمالی در نبرد بکند. همچنین می‌توانید خودتان آزادانه در محیط‌های سفینه غول‌پیکر خود گشت‌وگذار کرده و امور را از نزدیک مدیریت کنید.

گیم پلی بازی در چند سبک مختلف طراحی شده است. بخشی که کنترل سفینه فضایی بزرگ بوده، بخشی دیگر زمانی است که سوار بر جنگنده‌های کوچک آن را ترک کرده و مبارزات را از زاویه دیگری دنبال می‌کنید و بخش آخر هم از زاویه دوربین اول‌شخص و شبیه به بازی‌های شوتر بوده و زمانی رخ می‌دهند که خودتان به‌عنوان مهاجم وارد سفینه دشمن شده‌اید. بخش تک‌نفره بازی هم شامل 3 مرحله بوده تا محتوای جذابش را برای بازیکنانی که در بخش آنلاین شرکت نمی‌کنند هم ارائه دهد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های No Man’s Sky و Surviving Mars را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Deep Space Battle Simulator با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64-bit
Processor: 1.5 GHz Dual-Core
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce 500 Series
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64-bit
Processor: 2 GHz Dual-Core
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce 600 Series
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Deep Space Battle Simulator is a round-based multiplayer first-person online game, where you play as a part of a capital ship crew and try to destroy the enemy team’s ship.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.