احتمال ساخت بازی Fantastic Four
محمد صادق شجاعی

خالق مجموعه آنچارتد در حال ساخت بازی Fantastic Four‌ است

محمد صادق شجاعی 17 آبان 1400 بدون دیدگاه
380 بازدید

با این وجود که سری Marvel’s Spider-Man تنها روی کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 قابل تجربه هستند، اما شرکت مارول شخصیت‌های بسیار زیادی دارد که کاربران دیگر پلتفرم‌ها نیز می‌توانند کنترل آن‌ها را در دست بگیرند. مدتی پیش اعلام شد که استودیو Skydance New Media، تحت هدایت امی هنیگ (نویسنده سری Uncharted)، بازی جدیدی با محوریت کاراکتر‌های Marvel خواهد ساخت. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، اثر مذکور ماجراجویی‌های Fantastic Four ،Daredevil یا Hawkeye را به نمایش خواهد گذاشت.

جمعه دو هفته پیش بود که استودیو Skydance New Media در جریان یک بیانیه مطبوعاتی خبر از همکاری خود با شرکت مارول داد. بر این اساس، محصول استودیو مذکور اثری داستان محور در سبک اکشن ماجراجویی خواهد بود که از شخصیت‌های مارول بهره خواهد برد. با این حال، محصول Skydance New Media هیچ ارتباطی با فیلم‌های دنیای سینمایی مارول و دیگر بازی‌های اقتباسی از کاراکتر‌های این شرکت نخواهد داشت. در حال حاضر هیچ‌یک از بخش‌های این بازی اعم از داستان و ابرقهرمانان قابل بازی مشخص نیست.

تنها چند روز بعد از این تاریخ، مارک برناردین (Marc Bernardin) که سابقه همکاری با DC و Marvel را در کارنامه دارد و در تیم تولید سریال‌های Star Trek: Picard و Masters of the Universe: Revelation نیز حضور داشته، در پادکست کوین اسمیت (Kevin Smith) اعلام کرد که یک سال گذشته را روی محصول استودیو Skydance New Media کار کرده است. بعد از صحبتی کوتاه، کوین اسمیت اعلام کرد که یکی از کاربران در کامنت خود به درستی شخصیت قابل بازی در این اثر را حدس زده است.

احتمال ساخت بازی Fantastic Four

ساخت بازی Fantastic Four محتمل‌ترین گزینه است

حجم کامنت‌ها به شدت بالا بود و کوین اسمیت کامنت مورد‌نظر را مشخص نکرد. با این حال افراد زیادی به آثار معرفی شده از جمله بازی Wolverine اشاره کردند. با فرض اینکه استودیو Skydance New Media به دنبال شخصیت‌های مشهور و محبوب است، بهترین گزینه‌های روی میز عبارتند از: Fantastic Four ،Daredevil ،Black Panther ،Hawkeye و Ant-Man. بن هنسون (Ben Hanson)، از اعضای سابق رسانه Game Informer اعلام کرده که ساخت بازی Fantastic Four محتمل‌ترین گزینه است؛ زیرا امی هنیگ در بیانیه خود از واژه قهرمان به صورت جمع استفاده کرده است.

با توجه به این امر که استودیو Skydance New Media تنها از همکاری خود با مارول خبر داده، این احتمال وجود دارد که تا چند سال آینده این بازی معرفی نشود. در این شرایط تنها کاری که از دست رسانه‌ها و بازیکنان برمی‌آید، گمانه‌زنی و تئوری‌پردازی است. با این حال اگر قصد دارید آثار مرتبط با شخصیت‌های مارول را تجربه کنید، بهترین انتخاب بازی Guardians of the Galaxy است که با نقاط قوت خود از جمله داستان و گیم‌پلی توانسته توجه بسیاری را به خود جلب کند. بازی Marvel’s Midnight Suns، محصول استودیو Firaxis Games (سازنده سری بازی‌های XCOM و Civilization) دیگر گزینه مناسب است که به واسطه تاخیر در عرضه، در سال جاری قادر به تجربه آن نخواهید بود.

نظر شما در مورد ساخت بازی Fantastic Four توسط امی هنیگ چیست؟ آیا این اثر عملکردی در حد و اندازه‌های سری Marvel’s Spider-Man خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: PCGamesN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.