دانلود بازی Decoherence برای PC
دانلود بازی Decoherence برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Decoherence برای PC

پارسی گیم 9 آبان 1400 بدون دیدگاه
1,836 بازدید

دانلود بازی Decoherence برای کامپیوتر

داشتن برنامه و نقشه برای زندگی می‌تواند کمک بزرگی برای رسیدن به موفقیت بکند. گاهی می‌توان این امر را در بازی‌های ویدیویی آموزش دید و برنامه‌ریزی از پیش تعیین‌شده را در گیم پلی آن‌ها تجربه کرد. عناوین بسیاری با استفاده از مبارزات نوبتی و تاکتیکی، بازیکن را به چنین چیزی وادار خواهند کرد و به‌تازگی تنوع و محبوبیت این سبک هم بیشتر شده است. بازی Decoherence از استودیو Efecto عنوانی در همین ژانر بوده که با ساخت ربات‌های جنگی در آن باید وارد نبردهایی تاکتیکی شوید.

گیم پلی بازی بسیار ساده بوده و به‌سرعت شما را درگیر محتوای اصلی‌اش که همان نبردهای تاکتیکی بوده، خواهد کرد. شما ابتدا باید با ساخت‌وساز ربات‌های جنگی، تیم خود را آماده کنید و سپس در کنار آن‌ها وارد میدان نبرد شوید. برای هر راند، باید تاکتیک و برنامه‌ای جدید داشته باشید زیرا هیچ دو نقشه‌ای شبیه به هم نبوده و طراحی آن‌ها کاملاً منحصربه‌فرد است. همین تنوع نقشه‌ها شما را ملزم به استفاده از سبک تفکر جدیدی برای پیروزی در هر نبرد خواهد کرد.

تنوع ربات‌های جنگی هم مناسب بوده و هر کدام قابلیت شخصی‌سازی و ارتقا دارند. کنترل آن‌ها در مبارزاتی نوبتی علاوه بر اینکه ذهن شما را درگیر می‌کند، به دلیل وجود جلوه‌های ویژه گرافیکی لذت‌بخش است و لحظات سرگرم‌کننده‌ای را برایتان رقم خواهد زد. علاوه بر بخش تک‌نفره که شما را مقابل هوش مصنوعی قرار می‌دهد، بخش PvP بازی جذابیت متفاوتی داشته که به دلیل وجود رقیب انسانی می‌تواند چالش‌برانگیزتر هم باشد. اگر یک بازی تاکتیکی جذاب با مبارزاتی هیجان‌انگیز می‌خواهید که دائم نیازمند نقشه‌ریزی از پیش تعیین‌شده شما است، این عنوان را حتماً امتحان کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های XCOM 2 و Evertried را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Decoherence با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64-bits or later
Processor: Quad-core Intel or AMD processor, 2.5 GHz or faster
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 470 GTX or AMD Radeon 6870 HD series card or higher
Storage: 5 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64-bits or later
Processor: Quad-core Intel or AMD processor, 2.5 GHz or faster
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060 or AMD Radeon RX 580 series card or higher
Storage: 5 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Build robots from a wide variety of components. Plan a strategy to carry you to victory. Fight as a pilot alongside your bots in exciting PvP matches or test your mettle in the single player Entropy Tribunals! Customize your bots and assign them specific commands to carry out your strategy!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.