دانلود بازی Grotto برای PC
دانلود بازی Grotto برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Grotto برای PC

پارسی گیم 7 آبان 1400 بدون دیدگاه
2,135 بازدید

دانلود بازی Grotto برای کامپیوتر

عناوین داستان محور برای موفق شدن لازم است ایده‌ها و روایت‌هایی تازه و جدید را به خورد بازیکن دهند. طراحی چنین بازی‌هایی شاید از سایر ژانرها سخت‌تر باشد زیرا تمرکز اصلی، خود داستان بوده و گیم پلی چندان چیزی برای ارائه دادن نخواهد داشت. بازی Grotto از استودیو Brainwash Gang عنوانی داستان محور و جذاب بوده که در آن باید قدرت پیشگویی با ستارگان را تجربه کرده و به کمک آن‌ها، زارهای پنهان بسیاری را برملا کنید.

کاراکتر شما با نام Soothslayer شناخته می‌شود که قابلیت منحصربه‌فردی دارد. او می‌تواند با ستاره‌های آسمان صحبت کرده و پیام آن‌ها را به سایر افراد منتقل کند. حال که قبیله شما با بحران‌هایی جدی روبه‌رو شده، تمامی افراد قبیله برای پیدا کردن جواب و راهی برای نجات یافتن به شما پناه آورده‌اند و سرنوشت تمامی افراد را خودتان باید رقم بزنید. اینکه چگونه طالع آن‌ها را بخوانید و آینده را پیشگویی کنید، مسیر زندگی هرکدام را عوض می‌کند.

گیم پلی بازی سبک و سیاقی ساده داشته با زاویه دوربین اول‌شخص طراحی شده است. شما باید با نگاه کردن به آسمان‌ها، استفاده از نقش و نگاره‌های حکاکی شده بر روی سنگ و ابزار مخصوصی که دارید، طالع بینی پشت ستاره‌ها را کشف کنید. بخشی از پیشگویی شما با ریختن تعدادی استخوان بر روی زمین و نگاه کردن به حالت قرار گرفتنشان اجرا می‌شود. تعامل با مردم قبیله سهم مهمی از گیم پلی است و انتخاب‌های شما در دیالوگ‌ها، تأثیر مستقیمی روی سرنوشت آن‌ها می‌گذارد. این تنوع انتخاب‌ها ارزش تکرار Grotto را بیشتر کرده و می‌توانید حالت‌های مختلف روایت داستان بازی را هر بار به شکلی متفاوت تجربه کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Road 96 و Life is Strange: True Colors را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Grotto با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 or later
Processor: i3 or better
Graphics: NVIDIA GT 630 / 650m, AMD Radeon HD6570 or equivalent

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Grotto is a mystical, narrative-focused experience. You are the Soothsayer. The one capable of talking with the stars and unveiling their messages. In a time of turmoil, the tribe of the valley turn to your powers of divination and come to you for guidance. Their fate will change depending on your auguries. Overthink every constellation, or let the stars freely enter your mind. You are the Soothsayer and yours is the way to read the future.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.