GTA-San-Andreas
یحیی رحیمی

نسخه واقعیت مجازی GTA San Andreas برای هدست آکیولس معرفی شد

یحیی رحیمی 7 آبان 1400 1 دیدگاه
979 بازدید

فیس بوک با برگزاری رویدادی زنده از برند جدید خود به نام متا (Meta) رونمایی کرد و به طور جدی وارد رقابت بر سر ایجاد یک متاورس و خلق شبکه‌های اجتماعی آینده شد. مارک زاکربرگ در میانه‌ی مراسم از سورپرایز مهمی برای گیمرها و طرفداران مجموعه بازی GTA رونمایی کرد و خبر از انتشار نسخه واقعیت مجازی GTA San Andreas برای هدست Oculus Quest 2 داد.

بنابر گفته‌های زاکربزرگ، توسعه‌ی نسخه واقعیت مجازی GTA San Andreas مدت‌هاست شروع شده و راک‌استار چند سالی است روی این بازی کار می‌کند. وب‌سایت آکیولس با انتشار بیانیه‌ای مطبوعاتی نوشته است: « شهرهای لوس سانتوس، سن فیرو و لاس ونتوراس را به شیوه‌ای نو برای اولین بار در تاریخ تجربه کنید. این پروژه‌ سال‌هاست در دست تولید است و نمی‌توانیم برای معرفی و نمایش آن به شما، بیشتر از این منتظر بمانیم.»

معرفی نسخه VR بازی سن آندریاس در حالی انجام می‌شود که زمان زیادی تا انتشار ریمستر سه‌گانه GTA باقی نمانده و بازی‌های مهم این مجموعه از جمله Vice City‌ و San Andreas با گرافیکی نو منتشر می‌شوند. طرفداران راک‌استار مدت‌هاست درخواست انتشار خبرهای بیشتر در مورد بازی جی تی ای را دارند و قطعاً از خبرهای جدید خوشحال خواهند شد.

هیچ‌کدام از بازی‌های مجموعه GTA برای پلتفرم واقعیت مجازی منتشر نشده و عرضه یک اثر جهان باز برای هدست‌های VR، قدم مهمی قلمداد می‌شود. اخیراً نسخه VR بازی Resident Evil 4 برای هدست آکیولس منتشر شده و مکانیسم‌های نو، باعث شده تا حس و حال بازی نسبت به نسخه‌ی اصلی تفاوت داشته باشد. بسیاری از منتقدان، پورت رزیدنت ایول برای پلتفرم VR را ستوده‌اند و احتمالاً نسخه واقعیت مجازی GTA San Andreas نیز کیفیت بالایی خواهد داشت.

بازگشت مجموعه جی تی ای و شماره‌های دوست‌داشتنی آن، اتفاق مثبتی بود که با حمایت طرفداران و جامعه‌ی بازی‌کنان روبه‌رو شد. این بازی جدید فراتر از یک ریمستر خواهد بود، زیرا که سیستم نورپردازی از نو توسعه‌یافته و همچنین آب‌وهوا و بازتاب نور به شیوه‌ای مدرن ارائه‌شده است. کاربران گیم پس می‌توانند ریمستر GTA San Andreas را بدون پرداخت هزینه دریافت کنند. اعضای سرویس PS Now هم قادر به دریافت بازی GTA 3 در آذرماه خواهند بود.

واقعیت مجازی GTA San Andreas

اطلاعات زیادی از نسخه واقعیت مجازی سن آندریاس منتشرنشده و آکیولس قول نمایش آن را در تاریخ دیگری داده است. این اثر جهان باز به صورت انحصاری برای هدست Oculus Quest 2 منتشر خواهد شد.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    DARHAM

    مهمان

    باید جالب باشه! سخته همچین چیزی درست کردن

    پاسخ دهید