دانلود بازی Indoorlands برای PC
دانلود بازی Indoorlands برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Indoorlands برای PC

پارسی گیم 4 آبان 1400 بدون دیدگاه
3,301 بازدید

دانلود بازی Indoorlands برای کامپیوتر

شبیه‌سازهای ساخت‌وساز امروزه به یکی از سبک‌های محبوب در بازی‌های ویدیویی تبدیل شده‌اند و عناوین بسیاری با سوژه‌های مختلف توسط سازندگان منتشر شده است. اگر ایده ساخت هر چیزی در ذهنتان باشد می‌توانید بازی ویدیویی مناسب آن را تجربه کنید، از ساخت‌وساز و مدیریت باغ‌وحش و پارک جنگلی گرفته تا شهرهای بزرگ، راه‌آهن و… بازی Indoorlands از استودیو Pixelsplit عنوانی با همین سبک گیم پلی بوده که داخل آن باید شهربازی بزرگ خود را توسعه داده و آن را مدیریت کنید.

مانند بسیاری از بازی‌های ساخت‌وساز، در Indoorlands هم باید از صفر شروع کرده و به‌تدریج شهربازی بزرگ و جذابی را به کمک خلاقیت و قوه تخیل خود بنا کنید. همه‌چیز از موقعیت ساخت‌وساز وسایل تا توسعه و مدیریت جوانب مختلف شهربازی بر عهده شما خواهد بود و در این مسیر، چالش‌های بزرگ و کوچک بسیاری را تجربه خواهید کرد. به‌تدریج با پیشروی در بازی و افزایش تعداد مشتریان، به دستگاه‌های جدیدتر و بزرگ‌تری دسترسی پیدا خواهید کرد که به کمک آن‌ها بتوانید بزرگ‌ترین شهربازی را بسازید.

به‌جز بحث ساخت‌وساز، کنترل دستگاه‌های موجود در شهربازی نیز در دستان خودتان است و می‌توانید در سبک اجرای آن‌ها برنامه‌های جدیدی طراحی کنید. همچنین رنگ‌آمیزی و شخصی‌سازی تمامی اجزای آن‌ها نیز از فعالیت‌هایی است که می‌توانید انجام داده و شهربازی را مطابق سلیقه شخصی خود تغییر دهید. در کنار دستگاه‌های سرگرم‌کننده، باید رستوران‌ها و مغازه‌هایی را نیز بنا کنید تا منبع درآمدی جانبی داشته باشید و بتوانید از پس هزینه‌های تعمیر و نگه‌داری دستگاه‌های موجود برآیید. هرچه در مدیریت و توسعه شهربازی موفق‌تر ظاهر شوید، مشتریان نیز رضایت بیشتری خواهند داشت و محبوبیت شهربازی شما نزد آن‌ها بالاتر می‌رود که خود به جذب مشتری و کسب درآمد بیشتر منجر می‌شود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Planet Zoo و Planet Coaster را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Indoorlands با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 (SP1+)/8.1/10 64bit
Processor: 64-bit processor
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Dedicated graphics card with Shader Model 3.0 capabilities
DirectX: Version 10
Storage: 2000 MB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 (SP1+)/8.1/10 64bit
Processor: 64-bit processor
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Dedicated graphics card with Shader Model 3.0 capabilities
DirectX: Version 10
Storage: 2000 MB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Build your own indoor amusement park, manage it and convince your visitors with individually designed halls and rides that you can control yourself. Will you manage to exceed the needs of your visitors? You are the boss: Let your creativity run free and run your own customized park that fully immerse your guests into another world.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.