دانلود بازی Rayze برای PC
دانلود بازی Rayze برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Rayze برای PC

پارسی گیم 3 آبان 1400 بدون دیدگاه
2,150 بازدید

دانلود بازی Rayze برای کامپیوتر

اگر بازی‌های موجود برای پلتفرم گوشی‌های موبایل را تجربه کرده باشید، یکی از سبک‌های محبوب در آن‌ها Aim Racer بوده که در آن با زاویه دوربین اول‌شخص، مسیری طولانی و بی‌انتها را با سرعتی بالا طی خواهید کرد. در طول این مسیر، موانع مختلفی قرار گرفته که با برخورد به آن‌ها باید از اول شروع کرده و هرچه بیشتر در آن پیشروی کنید، سرعت حرکت کاراکتر شما بیشتر خواهد شد و به چالش بازی اضافه می‌کند. بازی Rayze از استودیو DreamSkillz این ژانر جذاب را وارد پلتفرم PC کرده تا در هیجان بی‌حدومرز آن غرق شوید.

مهارت استفاده از موس در این بازی بسیار اهمیت دارد و در همین حال، درک مکانیک‌های گیم پلی بازی ساده است. این موضوع بازی را برای طیف گسترده‌ای از بازیکنان مناسب می‌کند، هم افرادی که می‌خواهند تجربه‌ای ساده و هیجان‌انگیز از بازی داشته باشند و هم افرادی که به دنبال چالش‌هایی سخت و طاقت‌فرسا برای به رخ کشیدن مهارتشان هستند.

در Rayze مانند سایر بازی‌های Aim Racer باید مسیری بی‌انتها و مملو از موانع مختلف را با سرعت زیادی طی کنید. سرعت شما به‌مرور اضافه شده و چالش بیشتری برای برخورد نکردن به موانع و دیوارها برایتان ایجاد خواهد کرد. در طول مسیر موسیقی پرانرژی و مهیجی نیز شما را همراهی خواهد کرد که بهترین تجربه را از این بازی متفاوت داشته باشید. هر ثانیه از Rayze مملو از هیجان بوده و آدرنالین خون شما را بالا می‌برد. طراحی گرافیکی بازی هم با استفاده از رنگ‌های مختلف و زیبا، محیط‌هایی چشم‌نواز را پدید آورده که زیبایی‌اش حتی در آن سرعت ‌بالا هم قابل‌رؤیت است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی Boomerang X را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Rayze با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-4200H
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel (R) HD Graphics 4600
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

RAYZE is an AIM RACER. Hit a target to accelerate. Miss and you slow down. Hit a wall and die. Find the fastest route. Get to the finish line. Simple? Yes. Easy? Hell no. Ready? 3… 2… 1… LET’S RAYZE

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.