دانلود بازی My Friend Peppa Pig برای PC
دانلود بازی My Friend Peppa Pig برای PC پارسی گیم

دانلود بازی My Friend Peppa Pig برای PC

پارسی گیم 3 آبان 1400 بدون دیدگاه
2,854 بازدید

دانلود بازی My Friend Peppa Pig برای کامپیوتر

برخی از عناوین در صنعت بازی‌های ویدیویی به نوعی طراحی می‌شوند که برای بازیکنان کم سن و سال‌تر مناسب باشند. اغلب این بازی‌ها سبک و سیاقی کارتونی داشته و دنیای جذاب و رنگارنگی را که به چشم کودکان زیبا می‌آید طراحی می‌کنند. تجربه چنین بازی‌هایی مانند قدم زدن به درون دنیای یک کارتون معروف است. بازی My Friend Peppa Pig از استودیو Petoons عنوانی با همین ویژگی‌ها بوده که در آن باید ماجراجویی‌های یک خوک بامزه را در دنیای کارتونی‌اش دنبال کنید.

در این بازی همه‌چیز سبک و سیاقی ساده و بامزه داشته و قرار نیست با چیز پیچیده‌ای روبه‌رو شوید. روایت داستان بازی کاملاً در دستان خودتان قرار دارد و آزاد هستید هر فعالیتی را در این محیط کارتونی انجام دهید. شاید بخواهید به پدرتان کمک کنید که عینک خودش را پیدا کند و یا رد حیوانات را در جنگل بزنید، در چاله‌های گل‌آلود بازی کنید و…. تجربه این بازی مانند قدم زدن در دنیای یک کارتون تلویزیونی بوده که مملو از شخصیت‌های دوست‌داشتنی و جذاب است.

گیم پلی با زاویه دوربین دید از بغل، دنیایی رنگارنگ را برای گشت‌وگذار توسط کاراکتر اصلی شما در اختیارتان قرار می‌دهد. انتخاب لباس و تیپ شخصیت اصلی بر عهده خودتان بوده و ماجراجویی‌های بسیاری را می‌توانید به انتخاب خود شروع کنید. گشت‌وگذار در محیط‌ها، پیدا کردن دوستان جدید و استفاده از قوه خلاقیت برای تجربه متفاوت از ویژگی‌های اصلی My Friend Peppa Pig است که می‌تواند هم جنبه سرگرم‌کننده برای کودکان داشته باشد و هم جنبه آموزشی. همچنین کنترل‌هایی برای والدین در بازی وجود دارد که با تنظیم زمانی مشخص بتوانند از بازی کردن بیش ‌از حد فرزندان خود جلوگیری کنند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Ayo the Clown را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی My Friend Peppa Pig با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7/8/10
Processor: Intel Core 2 Quad Q6600 (2.4 GHz) or AMD equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Gefoforce GT430 (1024 MB)
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible
Additional Notes: Windows Vista and DirectX® 9.0b and below not supported

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel i5 7400 or AMD equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Radeon HD 6850 (1024 MB)
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible
Additional Notes: Windows Vista and DirectX® 9.0b and below not supported

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Create and dress your character, ring Peppa’s doorbell, and begin a story that’s all up to you Peppa suggests activities everywhere you go – help Daddy Pig find his glasses, follow the animal tracks in the Forest, splash in muddy puddles, and much more! It’s just like being in an episode of the TV show, where all your favorite characters are excited to meet you. From the Beach to the Museum and even Potato City, every playtime is a new experience with your friend Peppa Pig.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.