بازی The Witcher 3
یحیی رحیمی

ماد جدید بازی The Witcher 3 غلط‌های املایی و گرامری را برطرف می‌کند

یحیی رحیمی 29 مهر 1400 بدون دیدگاه
289 بازدید

غلط‌های املایی و گرامری همه‌جا یافت می‌شوند و اگر فکر می‌کردید بازی‌های ویدیویی از این قاعده مستثنا هستند، کاملاً در اشتباه بودید. به تازگی یک مادساز، تمامی غلط‌های املایی و اشکالات نوشتاری بازی The Witcher 3 را رفع کرده و تاب تحمل دیدن این اشتباهات را نداشته است. از آنجایی که عناوین نقش‌آفرینی با نوشتار و توضیحات زیاد همراه است، واضح است که امکان بروز اشکال وجود دارد، خوشبختانه مادسازها به کمک توسعه‌دهندگان ویچر 3 آمده‌اند.

ماد جدید بازی The Witcher 3 به نام Grammar of the Path – TW3 Text Cleanup توسط سایت نکسوس ماد در دسترس همگان قرار گرفته است. هدف این پروژه، برطرف کردن و ویرایش متون بازی از جمله غلط‌های تایپی، فاصله‌گذاری اشتباه، فرمت نامناسب و همچنین اشتباهات نگارشی است. بنابر توضیحات این ماد، بیش از 1000 خط متن وجود دارد که تغییر پیدا کرده و صحت آن‌ها سنجیده شده است. می‌توانید با نصب ماد جدید، مشکلات نگارشی بازی ویچر 3 را برطرف کنید، البته اگر برایتان اهمیت دارد!

این ماد نه‌تنها مشکلات نگارشی و نوشتاری را برطرف می‌کند، بلکه کلکسیونی از مادهای دیگر مانند ابزارهای رفع باگ و همچنین ماد Brothers in Arms را به همراه دارد. این ماد بیش از 390 باگ شناخته شده برای بازی در سراسر داستان و بسته‌های الحاقی را برطرف می‌کند و نصب آن می‌تواند، تجربه‌ی کلی بازی را بهبود بخشد. جالب است که بازی ویچر 3 پس از این همه سال و دریافت آپدیت‌های متعدد، هنوز هم باگ‌های دارد که برطرف نشده‌اند.

غلط‌های املایی و اشتباهات نگارشی بازی در نگاه اول چندان به چشم نمی‌آیند، اما جالب است بدانید که اشکالات جدی‌تر از آن است که فکر می‌کنید و واضح است که توجه زیادی به ویرایش چند باره متون نشده است. افرادی وجود دارند که به هیچ وجه تاب تحمل غلط‌های گرامری را ندارند و اگر شما نیز جزو این دسته از افراد هستید، بهتر است نگاهی به ماد جدید بازی The Witcher 3 بیندازید.

ماد The Witcher 3‌ ویچر 3

در خبری دیگر، استودیو CD Projekt RED با انتشار بیانیه‌ای مطبوعاتی در صفحه توییتر خود، خبر از تعویق انتشار نسخه نسل نهم بازی‌های ویچر 3 و سایبرپانک 2077 داده است. توسعه‌دهندگان نیاز به زمان بیشتری برای آماده‌سازی آپدیت دارند و اگر منتظر آپدیت گرافیکی بازی The Witcher 3 برای آذر ماه بودید، بهتر است تا اواسط سال 2022 منتظر بمانید.

منبع: PCGAMESN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.