بازی God of War برای کامپیوتر
یحیی رحیمی

بازی God of War روز 24 دی ماه برای کامپیوتر منتشر می‌شود

یحیی رحیمی 28 مهر 1400 14 دیدگاه
1,878 بازدید

سونی در ادامه روند انتشار بازی‌های انحصاری برای کامپیوتر، سراغ اسم بزرگی رفته که تابه‌حال هیچ‌گاه برای پلتفرمی غیر از پلی استیشن منتشر نشده است. بازی God of War قرار است با گرافیک ارتقا یافته و تغییرات متفاوت، روز 24 دی سال جاری برای کامپیوتر در دسترس قرار بگیرد. مدیر ارتباطات استودیو Santa Monica با انتشار مطلبی در وب‌سایت پلی‌استیشن، توضیحات بیشتری در مورد ویژگی‌های بازی ارائه داده که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

انتشار بازی God of War برای کامپیوتر، اتفاقی باورنکردنی و آرزویی دیرینه است که بالاخره به واقعیت پیوسته است. طرفداران کریتوس، مدت‌هاست منتظر حضور او در پلتفرمی غیر از پلی استیشن هستند و این اتفاق بالاخره پس از سالها رخ داد. استودیو با اعلام فروش 19.5 میلیون نسخه از گاد آو وار، انتشار بازی برای کامپیوتر را فرصتی مناسب برای افرادی می‌داند که به دنبال تجربه‌ی آن با وضوح 4K و گرافیک ارتقاءیافته هستند.

بنابر گفته‌ی مدیر ارتباطات استودیو، یکی از اهداف اصلی این تیم، انتشار God of War برای کامپیوتر بوده و تیمی از متخصصان توانسته‌اند بازی را برای اجرا روی پلتفرم جدید آماده کنند. گاد آو وار قرار است دارای گرافیک بهتر و همچنین ویژگی‌های منحصر به فردی مانند فریم ریت آزاد باشد. نه تنها رزولوشن، بلکه سایه‌ها و کیفیت بصری بازی نیز بهبود پیداکرده تا کیفیت بصری بازی، تفاوت ویژه‌ای با پلی استیشن 4 داشته باشد.

افرادی که کارت گرافیک RTX استفاده می‌کنند، قادر به استفاده از فناوری‌های گرافیکی مانند DLSS خواهند بود که تجربه‌ی بازی را به طور کامل تغییر می‌دهد. این فناوری اجازه‌ی اجرای بازی با وضوح بالاتر را می‌دهد. استودیو قول استفاده از فناوری ریفلکس پایین انویدیا را هم داده و کاربران کامپیوتر، توانایی اجرای کامبو‌های سریع‌تر را خواهند داشت و تجربه بازی نیز پویاتر خواهد بود. استودیو برای افرادی که از مانیتور‌های با نسبت تصویر 21:9 و فوق پهن استفاده می‌کنند نیز خبرهای خوبی دارد و پشتیبانی مناسبی از تمامی مانیتورهای و صفحه‌نمایش‌ها انجام خواهد شد.

بازی God of War برای کامپیوتر

بدون شک تجربه بازی به صورت پهن‌تر و دیدن بخش‌های بیشتری از تصویر، لحظات به‌یادماندنی برای طرفداران خواهد ساخت. سونی در ادامه برنامه‌های خود را برای بهبود کنترل بازی و افزودن کیبورد و موس تشریح کرده است. افرادی که دوال‌شاک یا دوال‌سنس در اختیار دارند، می‌توانند از دسته استفاده کنند و افرادی که مایل به استفاده از کیبورد هستند، امکان تغییر کارکرد کلیدها را با توجه به علاقه و سلیقه خود خواهند داشت. با خرید بازی از استیم، محتوای دیجیتالی مخصوصی مانند زره‌های مختلف هم ارائه می‌شود که البته تغییر در روند بازی ایجاد نمی‌کند.

قرار است اطلاعات بیشتری از بازی God of War برای کامپیوتر در ماه‌های آینده منتشر شود. منتظر انتشار گاد آو وار در روز 14 ژانویه 2022‌ برابر با 24 دی امسال برای کامپیوتر باشید.

منبع: PlayStationBlog

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

بازی God of War چه زمانی برای کامپیوتر منشتر می‌شود؟

منتظر انتشار گاد آو وار در روز 14 فوریه 2022‌ برابر با 25 بهمن امسال برای کامپیوتر باشید.

۱
نسخه کامپیوتر بازی God of War چه ویژگی‌هایی دارد؟

گاد آو وار قرار است دارای گرافیک بهتر و همچنین ویژگی‌های منحصر به فردی مانند فریم ریت آزاد باشد. نه تنها رزولوشن، بلکه سایه‌ها و کیفیت بصری بازی نیز بهبود پیداکرده تا کیفیت بصری بازی، تفاوت ویژه‌ای با پلی استیشن 4 داشته باشد.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 14 دیدگاه
  • Avatar

    میلاد

    مهمان

    غیر قانونیش چجوریه اونوقت ؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Behzad

    مهمان

    خوب شد فهمیدم پس دیگه به هیچ عنوان پلی۵ نمی‌خورم چون دیگه کل بازی ها همگانی شدن و انحصاری کشته شد سونی بیچاره آچه میدونستم پلی ۴ رو هم نمیخریدم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    میلاد

    مهمان

    پس باید پول بدیم ؟ و اینکه برنامه ی خاصی داره باید نصب شه تا بتونی بازیو رو کامپیوتر اجرا کنی ؟

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به میلاد

      نویسنده

      منتظر انتشار بازی در دی ماه از پارسی گیم باشید. اگر می‌خوایید قانونی بازی رو تجربه کنید،استیم رو نصب کنید و سپس بازی رو خریداری کنید.

  • Avatar

    میلاد

    مهمان

    سلام ایا این بازی به صورت جداگانه برای کمپیوتر دوباره طراحی میشود یعنی دارای setup میباشد و کرک شده است؟ و اینکه ایا این بازی رایگان است ؟

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به میلاد

      نویسنده

      خیر بازی رایگان نیست. نسخه پلی‌استیشن برای کامپیوتر پورت می‌شود و تغییراتی از لحاظ گرافیک و فنی داره. منتظر انتشار بازی و کرک آن در دی‌ ماه باشید.

  • Avatar

    میلاد

    مهمان

    ایا این بازی به صورت جدا برای کامپیوتر دوباره طراحی میشود و اینکه این بازی پولی هست یا رایگان ؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    amirali

    مهمان

    سلام لطفا زیرنویس این بازی رو حتما بزارید

    پاسخ دهید
    • Avatar

      MReza در پاسخ به amirali

      مهمان

      آیا god of war 3 هم عرضه میشه برای pc ؟

  • Avatar

    زکریا

    مهمان

    سیستم مورد نیازش چی هست احتمالا سیستم خیلی قوی لازمه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Pooya

    مهمان

    سلام خدمت تیم پارسی گیم و خسته نباشید
    لطفا زیرنویس این بازی وقتی اومد بزارین چون واجب هستش

    پاسخ دهید
  • Avatar

    mansour

    مهمان

    تاریخ اشتباه زدین ، 24 دی میاد طبق صفحه ی استیم ، اصلاح کنید لطفا

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به mansour

      مدیر سایت

      سلام اصلاح شد

  • Avatar

    Alireza

    مهمان

    زینویس واجب

    پاسخ دهید