بازی Elden Ring
محمد صادق شجاعی

رده‌بندی سنی بازی Elden Ring در استرالیا انجام شد

محمد صادق شجاعی 23 مهر 1400 بدون دیدگاه
551 بازدید

استودیو FromSoftware با ساخت سری بازی‌های Souls و ابداع ژانر Soulslike توانست خود را به عنوان یکی از اصلی‌ترین فعالان حوزه بازی‌های ویدیویی تثبیت کند. بازی Elden Ring جدید‌ترین محصول این استودیو است که بسیاری از علاقه‌مندان برای تجربه آن لحظه‌شماری می‌کنند. حال طبق جدید‌ترین اخبار، بازی الدن رینگ در کشور استرالیا رده‌بندی سنی شده است.

هیئت رده‌بندی سنی کشور استرالیا بازی مذکور را در رده +MA15 قرار داده است. بر این اساس، بازی Elden Ring مناسب افراد بالای 15 سال بوده و بازیکنان با سن کمتر تنها با نظارت و در حضور والدین یا شخص بزرگسال می‌توانند آن را تجربه کنند. پیش از این نیز دیگر آثار استودیو فرام سافتور از جمله Dark Souls ،Dark Souls 3 ،Bloodborne و Sekiro: Shadows Die Twice رده سنی مشابه دریافت کرده‌اند. در توضیحات رده‌ سنی، بازی الدن رینگ به عنوان مجموعه‌ای از تم‌های فانتزی درگیر‌کننده و خشن توصیف شده که دارای تعامل آنلاین بازیکنان با یکدیگر است.

بازی Elden Ring

خشونت اصلی‌ترین ویژگی بازی Elden Ring

با وجود خشونت بالا و تم‌های تاثیرگذار، رده سنی بازی Elden Ring مشخص می‌کند که این اثر فاقد مواردی همچون استفاده از کلمات توهین‌آمیز، برهنگی و مصرف مواد مخدر است. خشونت افسار‌گسیخته، ویژگی است که قبلا در رده‌بندی سنی بازی مذکور در کشور کره به آن اشاره شده بود. در شرح این رده‌بندی از «خشونت بیش از اندازه» و وجود «شمشیر» و «خون قرمز رنگ» گفته شده است.

هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki) که به دلیل ساخت سری Souls در بین بازیکنان شناخته می‌شود، وظیفه کارگردانی بازی الدن رینگ را بر عهده داشته است. همچنین جرج آر آر مارتین (George R. R. Martin)، نویسنده مجموعه ترانه یخ و آتش (A Song of Ice and Fire)، دنیای بازی مذکور را خلق کرده است. علاقه‌مندان این اثر نقش‌آفرینی می‌توانند در تاریخ 21 ژانویه 2022 (1 بهمن) آن را روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر تجربه کنند.

منبع: PC Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.