دانلود بازی On The Road برای PS5
دانلود بازی On The Road برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی On The Road برای PS5

پارسی گیم 21 مهر 1400 بدون دیدگاه
3,356 بازدید

دانلود بازی On The Road برای پلی استیشن 5

شاید دوران امروز را باید عصر شکوفایی شبیه‌سازها دانست. این سبک از بازی‌های ویدیویی به یکی از پرطرفدارترین و متنوع‌ترین سبک‌ها تبدیل شده و عناوین بسیاری را زیر سایه خود به وجود آورده است تا هر فعالیتی را به صورت مجازی در اختیار بازیکنان قرار دهد. از رسیدگی به چمن‌های باغچه و کشاورزی گرفته تا رانندگی و خلبانی وسایل نقلیه مختلف را می‌توانید در این سبک از بازی‌ها با جزییاتی بالا تجربه کنید. بازی On The Road از استودیو toxtronyx Interactive عنوانی است که شبیه‌ساز رانندگی تریلی‌ها و کامیون‌های بزرگ را در اختیار شما قرار می‌دهد.

در این بازی کامیون‌های دو برند معروف MAN TGX و Scania حضور دارند و از هر کدام انواع و اقسام کلاس‌ها برای رانندگی در دسترس خواهد بود. تمامی این وسایل نقلیه با جزییاتی دقیق و واقع‌گرایانه طراحی شده‌اند و وظیفه اصلی شما، رساندن محموله‌ها به نقاط مختلف است. وزن باری که حمل می‌کنید تأثیر مستقیمی بر روی عملکرد کامیون شما داشته و همچنین سرویس دائمی آن امری ضروری پس از هر سفر است.

مراحل بازی در کشور آلمان طراحی شده و بیش از 6000 کیلومتر مسیر اتوبانی و 600 کیلومتر جاده قدیمی برای سفر درون آن وجود دارد. همچنین 16 شهر مختلف در نقشه بازی وجود داشته و نکته جالب این است که برای طراحی این نقشه از اطلاعات دقیق و واقعی ماهواره‌ای استفاده شده تا سطح واقع‌گرایانه بودن بازی بالاتر برود. در طول بازی علاوه بر رساندن بار و لذت بردن از رانندگی در جاده، باید فکر اقتصادی خودتان را نیز فعال کرده و به‌مرور شرکت باربری مخصوص به خود را تأسیس کنید. در این شرکت با خرید کامیون‌های مختلف و استخدام راننده‌ها، تجارت خود را گسترش داده و به‌مرور به سلطان جاده‌ها تبدیل می‌شوید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Car Mechanic Simulator و Euro Truck Simulator را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی On The Road با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

From 18 tonners to the Gigaliner, On The Road – Truck Simulator offers everything a trucker’s heart desires.
In this realistic truck simulation, you have more than 6500 km of motorway and country roads at your disposal – including numerous detailed motorway interchanges. Get behind the steering wheel of a MAN TGX or Scania R Series and discover more than 15 German cities like Hamburg, Bremen, Cologne, Hannover, and Berlin, with unique road designs and sights. Additionally, numerous other points of interest are waiting to be discovered along your journey, as well.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 4.14 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.