GTA-Vice-City
Avatar

زمان انتشار دیسک بازی و قیمت ریمستر سه گانه GTA لو رفت

مهدیه سیفی 20 مهر 1400 بدون دیدگاه
9,240 بازدید

بنابر شایعات و گزارش‌های منتشر شده، ریمستر بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – Definitive Edition در ماه دسامبر به صورت فیزیکی در دسترس قرار می‌گیرد. بر اساس اطلاعاتی که یک منبع خرد به نشریه PPE لهستان داده است، علاوه بر نسخه دیجیتالی ریمستر سه گانه GTA، دیسک بازی نیز در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد و البته این نسخه به صورت محدود در اواخر آذر ماه امسال به فروش خواهد رسید.

بعلاوه گفته می‌شود که ریمستر سه گانه GTA برای کنسول‌های Xbox One، PS4 و Switch تا هفتم دسامبر به صورت فیزیکی در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین این منبع اطلاع داده است که بازی تا سال آینده برای کنسول‌های PS5 و Xbox سری X/S به صورت فیزیکی منتشر می‌شود. این بدین معنی است که دیسک ریمستر GTA برای کنسول‌های جدید، سال آینده منتشر می‌شود و احتمال تغییرات بیشتری برای کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری وجود دارد.

اخباری که حول انتشار ریمستر سه گانه GTA شنیده می‌شوند، حاکی از عرضه بازی به صورت فیزیکی تا قبل از کریسمس هستند. پیش از این نیز راک استار به طور رسمی ‌خبر داد که بازی تا پایان امسال، برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها منتشر خواهد شد و بعد از آن می‌توانیم در سال 2022 منتظر عرضه بازی برای موبایل باشیم. به هر حال نباید انتظار انتشار زودتر نسخه‌های فیزیکی را داشته باشیم. تام اندرسون که یکی از افشاگرهای مشهور صنعت بازی است می‌گوید: «راک استار برای انتشار بازی‌ها در نوامبر تلاش می‌کند.»

قیمت ریمستر سه گانه GTA

قیمت باورنکردنی ریمستر سه گانه GTA

در سوی دیگر، وب‌سایت Base.com برای اولین‌بار پیش‌فروش بازی GTA نسخه The Definitive Edition را انجام داد که در این اقدام قیمت آن را 70 دلار و 70 پوند اعلام کرد. این وب‌سایت نسخه فیزیکی بازی را برای پلی‌ استیشن 5 و ایکس‌ باکس سری X/S به فروش می‌رساند. نسخه کامپیوتر و کنسول‌های نسل هشتم نیز با قیمت 60‌ دلار به فروش خواهد رسید.

البته راک استار هنوز قیمت ریمستر سه گانه GTA را مشخص نکرده است. بنابراین نمی‌توان از قیمت‌های درج شده در این وب‌سایت مطمئن بود. بازی‌ The Definitive Edition – GTA: The Trilogy که یک هفته پیش معرفی شد، شامل نسخه‌های ریمستر شده GTA 3، Vice City و San Andreas است که از نظر بصری بهبود پیدا کرده است. در کنار این اعلامیه، راک استار گفته است که نسخه‌های موجود در بازار را که گاهی حتی با قیمت کمتر از 10 دلار به فروش می‌رسیدند، حذف خواهد کرد. این بازی‌ها در حال حاضر از فروشگاه‌های آنلاین حذف شده‌اند و نمی‌توان بازی‌های قدیمی را خریداری کرد.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.