دانلود بازی Beast Breaker برای PC
دانلود بازی Beast Breaker برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Beast Breaker برای PC

پارسی گیم 9 مهر 1400 بدون دیدگاه
1,766 بازدید

دانلود بازی Beast Breaker برای کامپیوتر

بازی‌های ساده که مکانیک گیم پلی پیچیده‌ای ندارند و همه چیز را در قالبی قابل‌درک به بازیکن ارائه می‌دهند حضور فعالی در صنعت بازی‌های ویدیویی دارند. این سبک از بازی‌ها معمولاً تجربه‌ای کوتاه و لذت‌بخش را در اختیار بازیکن قرار می‌دهند تا ساعاتی را به دور از استرس در محیط آن سرگرم شوند. بازی Beast Breaker از استودیو Vodeo Games یکی از همین عناوین بوده که در سبک اکشن و ماجرایی، روایت بامزه‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد.

شما در این بازی نقش یک مبارز کوچک به اسم Skipper را دارید که وظیفه دارد از مردم بی‌گناه شهرش را در مقابل موجودات وحشی موزاییکی محافظت کند.در این بازی نباید دنبال داستان چندان پیچیده و یا شخصیت‌پردازی عمیق باشید، با این حال بسیاری از کاراکترهایی که در طول بازی ملاقات می‌کنید بامزه و به‌یادماندنی هستند. گیم پلی ترکیبی از مبارزات نوبتی بوده که در آن باید با استفاده از فیزیک جذابی، حمله‌های خود را از قبل طراحی کنید و سپس به مشاهده آن بنشینید.

کاراکتر شما به 4 مدل مختلف سبک مبارزه دسترسی داشته که با 4 سلاح متفاوت شمشیر، پتک، تیرکمان و چاقو انجام می‌شود.با پیشروی در مراحل و جمع‌آوری منابع مختلف، می‌توانید سلاح‌های خود را ارتقا داده و قدرت بیشتری در اختیار خود قرار دهید.همچنین امکان تلفیق چند سلاح برای ساخت مدل‌های جدید وجود دارد تا عمق گیم پلی و پیشروی در بازی بیشتر شود.در طول مراحل می‌توانید سایر جنگجویان را برای مبارزه در کنار خود متحد کنید و در هر نوبت، مانند بازی معروف Pinball مسیر حرکت و مبارزه کاراکتر خودتان را بر مبنای فیزیک برخورد به اشیاء مختلف تعیین کنید. این سبک از گیم پلی با وجود اینکه بسیار ساده است، می‌تواند ساعت‌ها شما را درگیر خودش کند.

در ادامه برای دانلود بازی Beast Breaker با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 64-bit
Processor: Dual Core 2.0 GHz processor
Memory: 8GB RAM
Storage: 1GB available space
Direct X: DirectX 10 or later
Graphics: Intel HD Graphics 620

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 64-bit
Processor: Dual Core 3.0 GHz processor
Memory: 8GB RAM
Storage: 1GB available space
Direct X: DirectX 10 or later
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 960

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Beast Breaker combines satisfying pinball physics with tactical decision making. Pick a style of attack, line up the best angle, and launch! Watch Skip careen around the screen and break the giant Beasts to pieces. Along the way, you will meet a vibrant cast of characters who will help you on your journey, and maybe even help you discover the origin of the Beasts…
You’re just a small mouse, but you can make a big difference. Answer the call to break these Beasts!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.