بازی New World
یحیی رحیمی

پرفروش‌ ترین بازی های هفتگی استیم: کانتر و New World در صدر

یحیی رحیمی 6 مهر 1400 1 دیدگاه
1,414 بازدید

هفته گذشته برای اکثر بازی‌های جدید استیم، روزهای مهمی به حساب می‌آمد و شاهد صدرنشینی دو اثر جدید بودیم که نام آن‌ها برای ما آشناست. اگرچه بازی کانتر استرایک به صورت رایگان در دسترس است و جزو محبوب‌ترین بازی‌های استیم نیز به حساب می‌آید، اما محتوای جدید بازی که در قالب مأموریت‌های نو منتشر می‌شود، پولی است. محتوای Operation Riptide بازی Counter-Strike Global Offensive موفق به کسب صدر چارت پرفروش ترین بازی های هفتگی استیم شده و بازی MMORPG جدید شرکت آمازون به نام New World نیز جایگاه بعدی را کسب کرده است.

بر اساس چارت منتشر شده توسط SteamDB که منتهی به روز چهار مهر است، محتوای Operation Riptide بازی کانتر استرایک موفق به کسب مقام اول چارت پرفروش ترین بازی های هفته شده است. محتوای جدید شامل یک بتل پس با مأموریت‌های هفتگی و همچنین بخش‌های تازه‌ای برای گیم پلی و البته ویژگی شروع بازی به صورت خصوصی است. این ویژگی به بازی‌کن اجازه می‌دهد تا یک مسابقه خصوصی ایجاد کرد و دوستان و اعضای گروه‌های استیم را به مسابقه‌ای خصوصی دعوت کرد و دیگر لازم نیست با دیگران بازی کنید.

بازی کانتر استرایک

میزان فروش محتوای Operation Riptide بازی کانتر استرایک مشخص نشده، اما واضح است که استقبال مناسبی از محتوای جدید انجام شده و کسب مقام اول چارت پرفروش ترین بازی های هفتگی استیم کار ساده‌ای نیست، به خصوص آنکه بازی چهارشنبه منتشر شد و در نتیجه، کمتر از یک هفته برای کسب جایگاه اول فرصت داشته است.

جایگاه دوم چارت به بازی New World می‌رسد که قرار است امروز به صورت رسمی منتشر می‌شود. آمار و ارقام موجود، مربوط به پیش‌فروش بازی است و نشان‌دهنده استقبال مناسب کاربران استیم از این اثر MMORPG آنلاین است. جالب است که جایگاه سوم نیز به همین بازی تعلق گرفته و دلیل آن، وجود دو نسخه استاندارد و دولوکس است که دارای ویژگی‌های متفاوتی هستند. در جایگاه چهار نیز بازی NARAKA Bladepoint را می‌بینیم که هفته‌ی پیش نیز در همین جایگاه قرار داشت و تغییری نکرده است.

از دیگر بازی‌های جدید باید به FIFA 22 اشاره کرد اگر چه هنوز به طور کامل عرضه نشده، اما توانسته جایگاه پنجم چارت را به دست بگیرد. نسخه کامپیوتر فیفا 22 تغییر زیادی از لحاظ گرافیک و گیم پلی ندارد و این می‌تواند روی فروش بازی تأثیر بگذارد. انتشار فیفا 22 برای استیم، اتفاق بزرگی است که برای نسخه‌های پیشین نیفتاده است. در ادامه می‌توانیم Deathloop را ببینیم که از جایگاه اول به ششم سقوط کرده و به نظر می‌رسد که تب‌وتاب بازی خوابیده باشد. در ادامه نگاهی به 10 بازی و نرم‌افزار پرفروش استیم بیندازید.

  1. CS:GO – Operation Riptide
  2. New World
  3. New World
  4. NARAKA: BLADEPOINT
  5. FIFA 22
  6. DEATHLOOP
  7. Timberborn
  8. Valve Index VR Kit
  9. Potion Craft: Alchemist Simulator
  10. Gas Station Simulator

منبع: PCGamesN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    Aref

    مهمان

    به به کانتر

    پاسخ دهید