دانلود بازی The Addams Family Mansion Mayhem برای PC
دانلود بازی The Addams Family Mansion Mayhem برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Addams Family Mansion Mayhem برای PC

پارسی گیم 3 مهر 1400 بدون دیدگاه
5,300 بازدید

دانلود بازی The Addams Family Mansion Mayhem برای کامپیوتر

سبک پلتفرمر از گذشته تا به امروز جز یکی از محبوب‌ترین سبک‌ها در بازی‌های ویدیویی بوده و این محبوبیت را در طول تاریخ حفظ کرده است. سازندگان در این سبک آزادی عمل زیادی دارند و می‌توانند مکانیک‌های جذاب و متفاوتی را در گیم پلی پیاده‌سازی کنند. همین موضوع تنوع عناوین این ژانر را بیشتر کرده تا هر سلیقه‌ای بتواند به آن جذب شود. بازی The Addams Family Mansion Mayhem از استودیو PHL Collective عنوانی در همین ژانر بوده که ماجراهای جذاب و خنده‌داری را برای بازیکن رقم خواهد زد.

داستان در مورد خانواده Adams بوده که چهار عضو آن برای نجات عمارت اربابی خود باید درگیر ماجراجویی‌هایی پرمخاطره و جذاب شوند. این کاخ مملو از رازهایی بوده که شما باید با کمک این چهار نفر آن‌ها را برملا کنید. شخصیت‌های اصلی بازی Wednesday، Pugsley، Gomez وMorticia نام دارند و طراحی آن‌ها با سبکی هنری و کارتونی انجام شده تا بازی درون‌مایه طنز به خود بگیرد.

گیم پلی ترکیبی از عناصر پلتفرمر سه‌بعدی و حل کردن معماهای مختلف است. همچنین تأکید بر Co-op در این بازی زیاد بوده و بهترین تجربه از آن را زمانی خواهید داشت که مراحلش را در کنار سه نفر از دوستان خود بازی کنید. تنوع مراحل و سبک طراحی هرکدام نیز در سطح قابل قبولی قرار داشته و هرگز احساس تکراری شدن را در طول پیشروی خود در بازی نخواهید داشت. به‌جز بخش داستانی، حالت PvP نیز در بازی وجود داشته که در آن می‌توانید مینی‌گیم‌های مختلفی را مقابل یکدیگر انجام داده و سرگرم شوید.

این بازی تجربه‌ای جذاب از یک محیط فانتزی و کارتونی است که در آن باید ماجراجویی‌های مهیجی را پشت سر گذاشته، معما حل کنید و در کنار دوستان خود سرگرم شوید. گیم پلی جذاب و طراحی متنوع مراحل بازی، برگ برنده آن بوده و ارزش تجربه کردن آن را به‌شدت بالا می‌برد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Tetris Effect را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Addams Family Mansion Mayhem با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7/8.1/10 (64 Bit)
Processor: AMD Phenom(tm) II X6 1035T Processor 2.6GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 460
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space
Sound Card: Compatible with Direct X 11

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7/8.1/10 (64 Bit)
Processor: Intel Core i5-4430 / AMD FX-4350
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 960 / Radeon HD 7950 3GB VRAM
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space
Sound Card: Compatible with Direct X 11

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Family game night is about to get terrifyingly exciting! Only you and your friends can help Wednesday, Pugsley, Gomez, and Morticia Addams save the Addams Family Mansion in this hilarious new 3D platforming adventure for up to four players.
Explore the mansion’s darkest depths and magical mysteries like never before, to discover secrets and save the legendary house. Use each iconic character’s special abilities, like Gomez’s Mazurka Saber or Wednesday’s pet octopus Socrates, to solve puzzles and find relics that reveal the mansion’s hair-raising history. Play with and against friends in competitive multiplayer mini-games that will have you bumping and jumping over each other to win.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.