دانلود بازی Aragami 2 برای PS5
دانلود بازی Aragami 2 برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی Aragami 2 برای PS5

پارسی گیم 27 شهریور 1400 بدون دیدگاه
836 بازدید

دانلود بازی Aragami 2 برای پلی استیشن 5

نینجاها، مبارزانی ماهر، سرسخت و چابک بوده که همواره برتری خودشان را نسبت به حریف حفظ می‌کردند. یکی از مهم‌ترین عناصری که نینجاها را از سایر مبارزان رزمی متمایز می‌کرد، استفاده از مخفی‌کاری به‌صورت حرفه‌ای و کارآمد بوده که باعث می‌شد همواره بتوانند دشمن را غافلگیر کنند. بازی Aragami 2 از استودیو Lince Work عنوانی اکشن و ماجرایی بوده که شما را در کنترل همین نینجاهای ماهر و افسانه‌ای قرار می‌دهد تا در کنار آن‌ها ماجراجویی کنید.

داستان بازی سبک و سیاقی تخیلی و فانتزی داشته که به جذابیتش اضافه کرده است. شما آخرین مبارز حرفه‌ای در خاندان خود هستید که از آن‌ها با نام Aragami یاد می‌شود. خاندان شما قدرت‌های ماوراءالطبیعه‌ای داشته و کنترل بسیار زیادی بر روی ذهن و بدن خود دارند. همچنین ماهیتی به اسم Shadow Essence در کنترل شما است که به کمک آن می‌توانید سایه‌ها را تحت فرمان خود در آورید. با استفاده از این قدرت‌های منحصربه‌فرد، گروه شما مأموریت‌های مختلف را انجام داده و برای نجات مردم روستایش از شر سپاهیان مهاجم تلاش می‌کند.

گیم پلی بازی در سبک اکشن بوده و با زاویه دوربین سوم شخص روایت می‌شود. بخش داستانی را می‌توانید به‌صورت Co-op در کنار دو نفر از دوستان خود هم تجربه کنید. مبارزات تن‌به‌تن بازی هیجان زیادی داشته و به‌خوبی طراحی شده‌اند. همچنین این مبارزات بسیار چالش‌برانگیز بوده و پیروزی در آن نیازمند مهارت بالای شما در کنترل کاراکتر نینجای خود است. در کنار سلاح‌های سرد عادی، استفاده از قدرت کنترل سایه‌ها نیز عمق گیم پلی بازی را بیشتر کرده است.

ساخت‌وساز سلاح‌ها، ارتقا قابلیت‌های مختلف ماورایی و همچنین یادگیری کمبوهای جدید باعث می‌شود به ادامه دادن و پیشروی در مراحل ترغیب شوید. در نهایت این شما هستید که باید روستای خود را نجات داده و نفرینی که بر آن اعمال شده را از بین ببرید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Dishonored و Orcs Must Die! 3 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Aragami 2 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

You are one of the last elite warriors of your kin, the Aragami. Victims of a supernatural affliction which corrodes the body and devours the mind, the Aragami control Shadow Essence – a mystical power which grants the ability to control the shadows. With this power the Aragami carry out their tasks and quests – assignments made all along the valley to ensure the subsistence of the village and to free the Aragami enslaved by the invader armies.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 5.4 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.