دانلود بازی Dice Legacy برای PC
دانلود بازی Dice Legacy برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Dice Legacy برای PC

پارسی گیم 19 شهریور 1400 بدون دیدگاه
2,422 بازدید

دانلود بازی Dice Legacy برای کامپیوتر

ظهور تعداد زیادی از عناوین شهرسازی در بازی‌های ویدیویی باعث شده تا سازندگان برای جلب نظر بازیکنان، مجبور به ارائه نوآوری و ایده‌های تازه شوند. برخی شهرسازی را در فضا و یا سیاره‌های دیگر به خورد بازیکنان داده و برخی دیگر ژانرهای دیگر را با آن تلفیق می‌کنند. بازی Dice Legacy از استودیو DESTINYbit عنوانی بوده که بوردگیم و تاس ریختن را وارد ماجرای ساخت‌وساز شهر کرده تا تجربه‌ای متفاوت را به خورد بازیکن بدهد.

حتماً اگر بوردگیم‌های فیزیکی را در دنیای واقعی تجربه کرده باشید، میدانید که در بسیاری از آن‌ها تاس نقش مهمی را بازی می‌کند. در Dice Legacy نیز داستان از همین قرار است و تمامی عناصر بازی وابسته به تاس هستند. دنیایی که در آن قرار است ساخت‌وساز کنید هم شکل حلقه بوده که یادآور سری بازی‌های محبوب Halo است. تمامی مکانیک‌های اصلی بازی مانند جمع‌آوری منابع، شکل گرفتن مواضع دفاعی و تعیین سرنوشت شهروندان با تاس ریختن مشخص می‌شود.

در این دنیاهای حلقه‌ای شکل، موجودات شروری وجود دارند که برای شهروندان شما مزاحمت ایجاد خواهند کرد. این طبیعت وحشی رفتاری دوستانه نشان نداده برای همین باید خودتان را آماده کنید. فاکتورهای مختلفی در شهر وجود داشته که باید به آن‌ها رسیدگی کنید. برای مثال سطح سلامتی، غذا و آب و همین‌طور شرایط آب و هوایی چیزهایی هستند که مانند بازی‌های سبک Survival باید به آن‌ها رسیدگی کنید. همچنین دنیا دائم در حال تغییر است و شما باید سبک گیم پلی خود را با آن وفق دهید.

در لحظات ابتدایی، تمامی شهروندان شما کارگرانی ساده بوده اما به‌مرور با پیشرفت و پیدا کردن منابع مختلف، سطح فرهنگی و علمی جامعه نیز بالاتر می‌رود و می‌توانید از میان 6 مدل رهبری که وجود دارد، یکی را برای شهر خود برگزینید. هر راند از بازی به دلیل تصادفی شکل گرفتن دنیای بازی و تمرکز زیاد در تاس ریختن متفاوت بوده و باعث می‌شود ارزش تکرار بسیار بالا برود. اگر یک بازی که تلفیقی از عناصر شهرسازی و بقا بوده را می‌خواهید که مملو از تاس ریختن است، Dice Legacy را حتماً امتحان کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های RimWorld و Frostpunk را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Dice Legacy با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10 64bit
Processor: Intel Core i3-2120 / AMD Athlon 3000G
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GTX 660 2GB / AMD HD 7750 1GB
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 64bit
Processor: Intel Core i5-8600K / AMD Ryzen 1300X
Memory: 16 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 1060 6GB / AMD Radeon RX 580 8GB
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

In this roguelike survival city builder, you lead your realm by rolling the dice – literally, because the dice rolls determining your fate aren’t happening in the background but are one of the main gameplay elements of Dice Legacy. Discover uncharted lands and guide your loyal subjects.
Put your faith in the dice as you gather resources, construct buildings and expand the borders of your realm. Create a strategy that fits your playstyle as you explore the wilderness. Test your luck as you make contact with the enigmatic factions populating the ringworld. But beware: something wicked is lurking in the mists beyond your realm, waiting for its chance to strike.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.