دانلود بازی Encased برای PC
دانلود بازی Encased برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Encased برای PC

پارسی گیم 17 شهریور 1400 بدون دیدگاه
2,884 بازدید

دانلود بازی Encased A Sci-Fi Post-Apocalyptic RPG برای کامپیوتر

امروزه یکی از سبک‌هایی که حضور پررنگی در صنعت بازی‌های ویدیویی دارد، ژانر نقش‌آفرینی نوبتی بوده که تعداد زیادی بازی زیر سایه آن توسعه یافته‌اند. مبارزات تاکتیکی و نوبتی در چشم بسیاری از بازیکنان سرگرم‌کننده بوده زیرا فکر و ذهن را درگیر می‌کند و تمرکز زیادی در نقشه‌ریزی و انتخاب مناسب قابلیت‌ها دارد. بازی Encased A Sci-Fi Post-Apocalyptic RPG از استودیو Dark Crystal Games عنوانی در همین سبک بوده که یک نسخه خیالی از تاریخ را در سال 1970 و در قالبی آخرالزمانی برای شما روایت می‌کند.

داستان علمی تخیلی بازی در دهه 70 جریان داشته و حول محور یک شیء باستانی قدرتمند و مرموز به اسم Dome شکل گرفته است. این شیء در صحرا کشف شده و باعث ایجاد تغییراتی اساسی در دنیا می‌شود و همه‌چیز را به هرج‌ومرج می‌کشاند که در نهایت فاجعه‌ای عظیم را به همراه خود می‌آورد. شما در نقش یک کارمند ساده شرکت ماجراجویی خود را شروع می‌کنید و ماجراهایی را قبل از این واقعه، در زمان وقوع و پس از آن تجربه خواهید کرد.

برای شروع بازی ابتدا به 5 گزینه مختلف در مقام‌های شرکت دسترسی خواهید داشت که هرکدام ویژگی‌ها و مکانیک‌های منحصربه‌فرد و مخصوص به خودشان را دارند. زمانی که با این دنیای جدید و پساآخرالزمانی آشنا شدید، متوجه می‌شوید که نظم قدیمی دنیا از بین رفته و اکنون گروه‌های قدرتمند مختلف بر خرابه‌های باقی‌مانده از آن حکومت می‌کنند. دنیای وسیع بازی مملو از لحظات مهم بوده که تصمیم‌های شما در آن مؤثر هستند و در روند پیشروی داستان و همین‌طور پایان بازی اثر خواهند گذاشت.

سبک گیم پلی بازی با زاویه دوربین ایزومتریک دنبال شده و مبارزات نوبتی هستند. عمق عناصر نقش‌آفرینی بسیار بالا بوده و باعث می‌شود به‌خوبی در دنیای وسیع بازی درگیر شوید. سطح Level کاراکتر شما با بالا رفتن، قابلیت‌های جدیدی را در اختیار شما قرار می‌دهد که تنوع زیادی داشته و بسته به سلیقه خود می‌توانید هرکدام را که دوست دارید برگزینید. انتخاب‌های مختلف و داستان شاخه‌ای هم از دیگر نکات مثبت بازی محسوب می‌شود. از قابلیت‌های مختلف می‌توان به هک کردن، دزدی، رانندگی و فریب دادن با دیالوگ اشاره کرد. همچنین کاراکتر شما به طیف گسترده‌ای از آیتم‌ها و سلاح‌ها دسترسی داشته که هرکدام ویژگی‌های مخصوصی را ارتقا می‌دهند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Fallout 4 و Death Stranding را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Encased با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: WINDOWS® 7, 8, 8.1, 10
Processor: Intel® Core™ i5-3.3 GHz or better, or AMD Equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 660m or AMD Radeon™ R7 260x (2GB of video memory)
DirectX: Version 11
Storage: 20 GB available space
Sound Card: DirectSound (DirectX® compatible sound card)

سیستم پیشنهادی :

OS: WINDOWS® 7, 8, 8.1, 10
Processor: Intel® Core™ i7-3.7 GHz or better, or AMD Equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060 (6GB), or AMD RX 480 (8GB)
DirectX: Version 11
Storage: 20 GB available space
Sound Card: DirectSound (DirectX® compatible sound card)

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

A classic isometric RPG set in a dystopian enviroment allowing you to fight enemies, explore the hostile wasteland, level up your character and join one of the forces in the ruined world that survived through the horrific Incident, isolated from the rest of the world.
Start the game in one of the five divisions of the CRONUS Corporation — Wings, each with its own features, mechanics, and game options. Go on a one way trip under the Dome from which you cannot return. Avoid radiation and anomalies, fight mutated animals and search for unique artifacts.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 13.3 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.