دانلود بازی King Arthur Knights Tale برای PC
دانلود بازی King Arthur Knights Tale برای PC پارسی گیم

دانلود بازی King Arthur Knights Tale برای PC

پارسی گیم 8 اردیبهشت 1401 1 دیدگاه
13,432 بازدید

دانلود بازی King Arthur Knights Tale برای کامپیوتر

دنیاهای فانتزی که سبک و سیاق قرون‌وسطایی دارند می‌توانند پتانسیل بالایی برای خلق بازی‌های ویدیویی جذاب و سرگرم‌کننده داشته باشند. این سبک پیاده‌سازی می‌تواند بسیاری از بازیکنان را به سمت خود جذب کند و همچنین عناوین نقش‌آفرینی جذابی را زیر سایه خودش پرورش دهد. بازی King Arthur Knights Tale از استودیو Neocore Games یکی از همین عناوین بوده که دنیای با سبک فانتزی تاریک را در دوران قرون‌وسطا در اختیار بازیکن قرار می‌دهد تا ساعت‌ها در آن سرگرم شود.

داستان بازی در دوران پادشاه معروف آرتور جریان داشته و حالتی تخیلی دارد. شما شخصی به اسم Sir Mordred هستید که رقیب بزرگ شاه آرتور بوده و به نام شوالیه تاریکی از شما یاد می‌شود. شما موفق شدید که آرتور را به قتل برسانید اما در لحظه آخر، او نیز ضربه نهایی را وارد کرد تا هر دوی شما کشته شوید؛ اما با این حال همچنان زنده هستید… بانوی دریاچه که حاکم سرزمین مرموز و جادویی Avalon است شما را به زندگی بازگردانده تا به یک کابوس حقیقی و وحشتناک پایان دهد. حال باید بار دیگر کاری را که شروع کرده‌اید، به اتمام برسانید. باید پوسته شاه آرتور را که به یک هیولا تبدیل شده از بین ببرید.

گیم پلی بازی تلفیقی بین بازی‌های نقش‌آفرینی با مبارزات نوبتی و نقش‌آفرینی‌های کلاسیک است. در این دنیای فانتزی تاریک، شما تیمی از قهرمان‌ها و شوالیه‌ها را در میدان‌های نبرد هدایت خواهید کرد. نبردها حالت استراتژیک و نوبتی داشته اما سبک داستان‌پردازی و انتخاب‌های مختلف شما را یاد عناوین کلاسیک و اصیل نقش‌آفرینی خواهد انداخت. دشمنان بازی، موجوداتی اهریمنی و پلید بوده که شاید در بدترین کابوس‌ها هم نظیرشان را ندیده باشید. شاه آرتور که به زندگی برگشته دیوانه شده و در حال تبدیل کل سرزمین به یک منطقه تاریک و مملو از هیولا است و حال شما هستید که باید جلوی او ایستاده و این منطقه را از نابودی نجات دهید.

از ویژگی‌های اصلی بازی می‌توان به تنوع مسیرهای انتخابی و تصمیم‌های مختلف در طول داستان اشاره کرد که داستانی شاخه‌ای را پدید می‌آورد. تیم شوالیه‌های شما می‌تواند از افراد مختلفی با قابلیت‌های منحصربه‌فرد تشکیل شود که هرکدام ممکن است در نبرد کشته شوند و جای خود را به فرد دیگری بدهند. ارتقا تجهیزات و پیدا کردن آیتم‌ها از دیگر عناصر مهم بازی است. مبارزات نیز سبک نوبتی و تاکتیکی داشته و برای پیروزی در میدان نبرد باید به‌خوبی در مورد همه‌چیز فکر کنید تا بهترین چیدمان و حرکت‌ها را اجرا کرده و پیشروی کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی Solasta Crown of the Magister را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی King Arthur Knights Tale با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel i5-4690 / AMD FX 4350
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 780 / AMD Radeon R9 280X
DirectX: Version 12
Storage: 60 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel i7 4770k / AMD Ryzen 5 1500X
Memory: 16 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 1060 6GB / AMD RX580
DirectX: Version 12
Storage: 60 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Experience a unique hybrid between turn-based tactical games and traditional, character-centric RPGs! This dark fantasy version of the Arthurian mythology invites you to manage a team of heroes on the dangerous battlefield, while also engaging in moral choices, hero management, and the rebuilding of Camelot.
Explore a land of nightmares where vile monsters and magical creatures lurk within castles and forests. The battle between Arthur and Mordred brought death, both of them falling at the hands of each other, and now the consequences unfold. Arthur, resurrected in Avalon, is now an undying mad king, his pain slowly turning this magical place into a nightmare version of Britannia. You are Mordred, brought back to life to find Arthur, and ultimately, kill him to end this accursed condition.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 69.2 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    سینا

    مهمان

    ممنون برای قرار دادن این بازی. یک پچ جدید برای بازی به تازگی منتشر شده که بازی رو بسیار تغییر داده ممکن هست این پچ رو برای دانلود اضافه کنید؟ باتشکر

    پاسخ دهید