بازی Battlefield 2042
هادی اسماعیل‌زاده

نسخه بتا بازی Battlefield 2042 اواخر شهریور منتشر می‌شود

هادی اسماعیل‌زاده 12 شهریور 1400 بدون دیدگاه
302 بازدید

بر اساس شایعاتی که به تازگی مطرح شده، تاریخ انتشار نسخه بتای بازی Battlefield 2042، بیست و دوم سپتامبر مصادف با 31 شهریور 1400 تعیین شده است. این اطلاعات توسط افشاگری معتبر به نام تام اندرسون و روزنامه نگار سایت GamesBeat، جف گراب به اشتراک گذاشته‌ شده است. گراب روز پنجشنبه در جریان یک برنامه به نام Giant Bomb اعلام کرد که تاریخ اعلام شده توسط هندرسون را با توجه به منابع داخلی خود تائید می‌کند.

روز چهارشنبه، یک فروشگاه بازی ایتالیایی مدعی شد که نسخه بتای بازی Battlefield 2042، هفته آینده منتشر می‌شود. با این حال، به نظر می‌رسد که شایعات جدید، صحت این موضوع را رد می‌کند. الکترونیک آرتز قبلاً تأیید کرده بود که بتای عمومی بازی Battlefield 2042، در ماه سپتامبر راه اندازی می‌شود، اما هنوز تاریخ رسمی آن اعلام نشده است. مشترکین سرویس EA Play و افرادی که نسخه‌ای از بازی را پیش خرید کرده باشند، امکان دسترسی زودهنگام به بتای عمومی بازی را خواهند داشت.

گراب همچنین همچنین اطلاعاتی را در مورد حالت Battlefield’s Hazard zone به اشتراک گذاشت که به نظر می‌رسد شایعات قبلی را در مورد شباهت آن با بازی Escape from Tarkov تا حدودی تأیید می‌کند. گراب گفت که این حالت (که هنوز توسط EA مشخص نشده است) بر اساس مأموریت‌های مبتنی بر کار تیمی است که شامل جمع آوری اطلاعات، مقابله با سایر تیم‌ها و هوش مصنوعی می‌شود. گراب همچنین افزود که در بازیکنان در این حالت، ریسپاون نمی‌شوند.

بازی Battlefield 2042

الگوبرداری بازی Battlefield 2042 از Escape from Tarkov

با توجه به جزئیاتی که قبلاً توسط دیتاماینری به نام Temporyal در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است، در حالت Battlefield’s Hazard zone، بازیکنان با دشمنان هوش مصنوعی مبارزه می‌کنند و هدف آن‌ها رسیدن به نقاط استخراج بدون از دست دادن غنایم است. در بازی Escape from Tarkov، یک نقطه استخراج در طرف دیگر نقشه به بازیکنان اختصاص داده می‌شود و باید با دیگر بازیکنان و دشمنان هوش مصنوعی بجنگند تا به آن نقطه برسند و با غنایم جمع آوری شده خود فرار کنند. علاوه بر نقاط استخراج استاندارد، به بازیکنان این امکان نیز داده می‌شود که از نقاط استخراج اختیاری استفاده کنند اما برای انجام این کار باید به اهداف خاصی مانند دستیابی به یک لوت خاص برسند.

نسخه استاندارد بازی Battlefield 2042 قرار است 22 اکتبر 2021 مصادف با 30 مهر 1400 با قیمت 59.99 دلار برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه‌های شخصی و قیمت 69.99 دلار برای ایکس باکس سری و پلی استیشن 5 منتشر شود. با این حال افرادی که نسخه Battlefield 2042 Gold Edition را با قیمت 89.99 دلار برای کامپیوتر و 99.99 دلار برای کنسول‌ها و یا نسخه Battlefield 2042 Ultimate Edition را با قیمت 109.99 دلار برای کامپیوتر و 119.99 دلار برای کنسول‌ها پیش خرید کنند، یک هفته زودتر و از تاریخ 15 اکتبر به بازی دسترسی خواهند داشت.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.