دانلود بازی KeyWe برای PC
دانلود بازی KeyWe برای PC پارسی گیم

دانلود بازی KeyWe برای PC

پارسی گیم 11 شهریور 1400 بدون دیدگاه
3,580 بازدید

دانلود بازی KeyWe برای کامپیوتر

سبک پلتفرمر از گذشته تا به امروز محبوبیت و اصالتش را حفظ کرده و همواره عناوین زیادی زیر سایه آن‌ها پا به عرصه وجود گذاشته‌اند. گیم پلی مهیج و سرگرم‌کننده، چاشنی اصلی موفقیت این بازی‌ها بوده و به دلیل اینکه به‌سادگی قابل فراگیری هستند، برای طیف گسترده‌ای از بازیکنان مناسب خواهند بود. بازی KeyWe از استودیو Stonwheat & Sons یک عنوان جدید معما محور و پلتفرمر بوده که ماجراهای جذابی را برای بازیکنان آماده کرده است.

شما در این بازی ماجراهای دو پرنده بامزه به اسم Jeff و Debra را دنبال خواهید کرد که در یک اداره پست جذاب و متفاوت کار می‌کنند. وظیفه آن‌ها همان‌طور که حدس زده‌اید، رساندن پیام‌های مختلف به مقصد است و باید برای این کار، از میان اجسام و موانع مختلف عبور کرده و با پریدن، بال زدن و پرواز کردن، هم این پیام‌ها را روی صفحه بنویسند و هم آن‌ها را به مقصد برسانند. آیا می‌توانید این دو پرنده بامزه را همراهی کرده و به‌خوبی از پس وظیفه مهمشان برآیید؟

سبک و سیاق بازی مانند عناوین پلتفرمر معما محور بوده و شما باید به‌تنهایی یا در سبک Co-op، ابتدا با پریدن روی دکمه‌های ماشین تایپ، پیام اصلی را بنویسید و پس از کامل شدن آن‌ها، دکمه ارسال را فشار دهید. کل محیط بازی در درون اتاق نامه‌ها جریان داشته و هر مرحله، اتاقی متفاوت با چالش‌هایی جدید و سخت را برای شما آماده کرده است. گیم پلی به حل کردن معماهایی که همگی در مورد نامه‌ها هستند خلاصه‌شده و سبک و سیاق کارتونی گرافیک نیز، باعث می‌شود لحظات شما در قدم‌های این پرنده‌های بامزه به‌شدت سرگرم‌کننده شود.

اگر می‌خواهید به یک پرنده نامه‌بر تبدیل شوید، KeyWe گزینه مناسبی است زیرا تعداد زیادی معما را در قالب نامه برای شما آماده کرده تا در دنیای فانتزی‌اش غرق شوید و در کنار یکی از دوستان خود، از گیم پلی پلتفرمر آن لذت ببرید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های It Takes Two و Unravel Two را هم بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی KeyWe با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: WIN7-64 bit
Processor: Intel i3-2100 / AMD A8-5600k
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 630 / Radeon HD 6570
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

KeyWe is a cute, co-operative postal puzzler starring Jeff and Debra, two small kiwi birds working in a whimsical post office. With no hands to help them, they must jump, flap, peck and butt-slam their way across an interactive landscape of levers, bells and buttons to get those messages delivered on time.
Encounter perilous postal environments and navigate seasonal hazards while waddling through the Telepost’s various mail rooms, and partner up with a pal to help these adorable kiwis complete their tasks, whatever the weather. Unlock new accessories to customise your kiwi and become the best-dressed mail bird in Bungalow Basin.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.