دانلود بازی Ultimate Adom Caverns of Chaos برای PC
دانلود بازی Ultimate Adom Caverns of Chaos برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Ultimate Adom Caverns of Chaos برای PC

پارسی گیم 4 شهریور 1400 بدون دیدگاه
2,095 بازدید

دانلود بازی Ultimate Adom Caverns of Chaos برای کامپیوتر

یکی از سبک‌های محبوب این روزها در بازی‌های ویدیویی، سبکی به اسم Roguelike است که در آن تمامی ساختارهای مراحل و دنیای بازی به‌صورت تصادفی شکل‌گرفته و در صورت شکست خوردن، باید بار دیگر مراحل را به شکلی جدید تجربه کنید. همین موضوع ارزش تکرار چنین بازی‌هایی را زیاد کرده و باعث می‌شود که بازیکن از تجربه طولانی‌مدت آن خسته نشود. بازی Ultimate ADOM: Caverns of Chaos از استودیو Assemble Entertainment یکی از همین عناوین بوده که عناصری عمیق از بازی‌های نقش‌آفرینی را نیز در کنار سبک Roguelike خودش همراه کرده است تا تجربه‌ای متفاوت و جذاب را برای بازیکن به ارمغان آورد.

داستان بازی در یک دنیای فانتزی جریان دارد و ادامه شماره قبلی بازی است. پلیدی شکست‌خورده و صلح و صفا بار دیگر به سرزمین Ancardia بازگشته است؛ اما هفت ملیت مختلف در تلاش‌اند تا کنترل منطقه را پس‌ازاین جنگ بزرگ در دست گرفته و برتری کسب کنند. در گوشه‌ای از این دنیا و در درون یک غار عظیم و مرموز، هرج‌ومرج بزرگی کمین کرده و منتظر فرصت مناسب برای تسخیر دنیا است…

شما در این بازی نقش یک قهرمان را بازی خواهید کرد که به طیف گسترده‌ای از سلاح‌ها و جادوها دسترسی داشته و عازم سفری پرمخاطره خواهد شد. شما ابتدا باید با یکی از چند ملیت موجود در دنیای بازی متحد شده و پس‌ازآن راهی منطقه‌ای خطرناک و مملو از دشمن Caverns of Chaos شوید. آزادی عمل زیادی در نوع اتحادها در دست خواهید داشت، برای مثال می‌توانید با گروهی از مزدوران برای پول بیشتر همراه شده، یا شوالیه روشنایی شده و مسیر حق را بر باطل ترجیح دهید و یا حتی برعکس، به سمت تاریکی رفته و خودتان تبدیل به یک هرج‌ومرج در دنیا شوید.

ویژگی گیم پلی بازی شباهت زیادی به بازی‌های نقش‌آفرینی چالش‌برانگیز دارد. کاراکتر شما با پیشروی در بازی قدرتمندتر شده و به تجهیزات و سلاح‌های بهتری دسترسی پیدا می‌کند. قابلیت‌ها و جادوهای متعددی نیز وجود داشته که بسته به سلیقه خود می‌توانید هرکدام را انتخاب کنید، بیش از 380 قابلیت مختلف به‌صورت درختی برای کاراکتر شما وجود دارد. طراحی محیط‌ها و مراحل به لطف عناصر Roguelike کاملاً تصادفی بوده و ارزش تکرار بسیار بالایی دارند. هر مرحله در صورت تکرار ساختار متفاوتی به خودش می‌گیرد، همچنین مرگ عنصری جدانشدنی از جذابیت این سبک است. از دیگر ویژگی‌های بارز بازی می‌توان به طیف گسترده کلاس‌ها و نژادهای موجود در بازی اشاره کرد که هرکدام مزایا و معایب خودشان را دارند. درمجموع، با یک عنوان نقش‌آفرینی عمیق و جذاب روبه‌رو هستید که هر چیزی را که برای سرگرم شدن شما لازم باشد، در بطن خودش جای‌داده است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی Divinity: Original Sin 2 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Ultimate Adom Caverns of Chaos با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 (SP1+) and Windows 10
Processor: x86, x64 architecture with SSE2 instruction set support
Memory: 1 GB RAM
Graphics: DX11, DX12 capable
DirectX: Version 11
Storage: 1500 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The Save the World Edition contains Ultimate ADOM – Caverns of Chaos, the official soundtrack as well as 5 wallpapers and is a great way to show appreciation for the developers, while simultaneously supporting a good cause. Assemble Entertainment will donate 10% of the proceeds for every sold Save the World Edition to the ‘International Agency for Research on Cancer’ (IARC) to stop the worlds corruption beyond Ancardia!
Join us in the battle against cancer and contribute your share to save the world!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.