دانلود بازی Recompile برای PC
دانلود بازی Recompile برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Recompile برای PC

پارسی گیم 29 مرداد 1400 بدون دیدگاه
2,195 بازدید

دانلود بازی Recompile برای کامپیوتر

سبک پلتفرمر سه‌بعدی به دلیل گیم پلی سرگرم‌کننده‌اش یکی از ژانرهای پرطرفدار در صنعت بازی‌های ویدیویی است. حال اگر نوآوری نیز چاشنی این سبک شود، عناوین جذابی پا به عرصه وجود می‌گذراند که علاوه بر شکستن کلیشه‌ها، تجربه لذت بخشی از پلتفرمر را برای بازیکنان رقم خواهند زد. بازی Recompile از استودیو Phigames عنوانی در همین سبک بوده که بازیکن را در نقش یک برنامه کامپیوتری قرار می‌دهد که در شرف پاک شدن از روی سیستم است.

نوآوری بازی سبک و سیاق خاصی دارد، اینکه بتوانید یک برنامه کامپیوتری را کنترل کنید امری هیجان‌انگیز و درعین‌حال عجیب خواهد بود. برنامه‌ای که با آن سروکار دارید، برای خودش یک هوش مصنوعی ایجاد کرده و به شکل یک پیکر انسانی در محیط داخل Mainframe حرکت می‌کند. شکل پیکسلی و کامپیوتری این پیکر با هوشمندی بالایی توسط سازندگان طراحی ‌شده، کافی است نگاهی به تصاویر موجود از محیط داخل بازی انداخته و سبک طراحی محیط و شخصیت‌های آن را مشاهده کنید.

اما گیم پلی بازی همان چیزی است که از یک پلتفرمر سه‌بعدی کلاسیک انتظار دارید، ترکیبی از گشت‌وگذار، مبارزات اکشن، پرش‌های متعدد و عبور از موانع و حتی هک کردن سایر برنامه‌های موجود در محیط Mainframe. علاوه بر این موارد، داستانی که بازی ارائه می‌دهد نیز قابل‌قبول بوده و چند پایان متفاوت دارد که همگی به انتخاب‌ها و تصمیم‌های شما بستگی دارند. شما می‌توانید داده‌های مختلف را بازیابی کنید یا آن‌ها را از بین ببرید، دشمنان را هک کنید یا آن‌ها را نابود کنید و… که تمامی این تصمیم‌های دوگانه در پایان‌بندی داستان مؤثر هستند.

از حیث گرافیکی نیز با یک شاهکار متفاوت سروکار خواهید داشت. محیط‌های داخل بازی کاملاً با سبک داستان همخوانی داشته و حس حضور درون یک نرم‌افزار گسترده را به‌خوبی به شما منتقل می‌کنند. این کار با استفاده از رنگ‌بندی‌های مناسب و محیط‌های پیکسلی شکل میسر شده و طراحی‌های متفاوتی را پیش چشمانتان به نمایش خواهد گذاشت. این دنیای به‌هم‌پیوسته نرم‌افزاری ماجراهای زیادی را در دل خودش نهفته کرده تا شما بتوانید آن‌ها را کشف کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Hollow Knight و Cloudpunk را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Recompile با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7+
Processor: 3 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 750 Ti 2GB | AMD Radeon R7 265

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Witness the birth of sapient AI in this sprawling atmospheric hacking adventure.
Combining Metroidvania progression with non-linear exploration and gameplay. Recompile challenges players to explore, fight, hack, and survive. Discover the many secrets beneath ancient digital landscape and prepare for system-wide reconfiguration.
The game’s entire narrative takes place within 1 second of real time.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.