بازی Far Cry 6
یحیی رحیمی

حضور شخصیت‌های منفی مجموعه‌ی فارکرای در بازی Far Cry 6 :خوش برگشتی واس!

یحیی رحیمی 23 خرداد 1400 بدون دیدگاه
1,615 بازدید

شرکت یوبی‌سافت در جدیدترین کنفرانس خبری خود به نام Ubisoft Forward که به‌عنوان بخشی از نمایشگاه E3 2021‌ برگزار شد، اطلاعات بسیار جالبی از بازی Far Cry 6 را با طرفداران این مجموعه به اشتراک گذاشت. یوبی‌سافت علاوه بر معرفی کامل شخصیت منفی بازی به نام آنتون که دیکتاتور کشور «یارا» است، از عناوین الحاقی فارکرای هم رونمایی کرد و فهمیدیم که آنتاگونیست و دشمنان کاریزماتیک این مجموعه مانند واس از فارکرای 3 به جدید‌ترین شماره از مجموعه‌ی Far Cry‌ خواهند پیوست.

بسته‌های الحاقی بازی که با سیستم سیزن‌ پس در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت، کنترل شخصیت منفی مهم این مجموعه مانند واس مونته‌نگرو از بازی Far Cry 3، پگان مین از فارکرای 4 و جوزف سید از شماره‌ی پنجم را در اختیار بازیکنان قرار خواهد داد. افرادی که سیزن پس را تهیه کنند، می‌توانند برای اولین بار کنترل این شخصیت‌ها را به دست بگیرند و یک سری مراحل فرعی را با آن‌ها طی کنند. یوبی‌سافت علاوه بر این شخصیت‌های منفور، بازی Far Cry 3: Blood Dragon را هم جزو محتوای سیزن پس قرار داده است.

فارکرای 6

 سیزن پس بازی فارکرای 6 شامل چه محتوایی است؟

سیزن پس بازی دارای سه فصل متفاوت خواهد بود که هر فصل هم، روی یک شخصیت منفی تمرکز خواهد کرد. اولین فصل در مورد شخصیت واس خواهد بود، دومی در مورد پگان مین و سومی هم در مورد جوزف سید که هرکدام، فضا و محتوای مخصوص به خود را خواهند داشت. بازیکنان برای اولین بار در مجموعه‌ی فارکرای، می‌توانند با زندگی شخصی آنتاگونیست‌های بازی آشنا شوند و دنیا را از دید شیطانی آن‌ها ببینند. یوبی‌سافت سعی کرده تا بعد تازه‌ای به شخصیت آن‌ها ببخشد و به‌نوعی شمارا با چالش‌های درونی‌شان آشنا کند و نشان دهد که این افراد هم نگرانی‌های خود رادارند.

شخصیت‌های واس، پگان و جوزف داری سبک مبارزه‌ی خاصی خواهند بود تا بازی‌باز از فضای Far Cry 6 خسته نشود. سبک گیم‌پلی این بخش از بازی فارکرای 6 هم با الهام از ژانر روگ‌لایت ساخته‌شده و بازیکنان باید با حل چالش‌ها و طی کردن مراحل پی‌در‌پی، قدرت زیادی به دست آورند و ماهیت شیطانی این افراد را به بهترین وجه ممکن، به نمایش بگذارند. علاوه بر زنده شدن شخصیت‌های منفی این مجموعه‌، انتشار دوباره‌ی بازی Blood Dragon هم خبر خوبی است و جالب است که کاربران کنسول هم می‌توانند این بازی را تجربه کنند.

یوبی‌سافت آیتم‌های محبوب Blood Dragon را هم به بخش داستانی بازی Far Cry 6 اضافه کرده که ازجمله آن‌ها باید به یک لباس، دو سلاح، یک اتومبیل و آیتم‌های تزئینی برای وسایل نقلیه و تفنگ اشاره کرد. یوبی‌سافت همچنین از تریلر سینمایی بازی فارکرای 6 و معرفی شخصیت آنتون هم رونمایی کرد و فهمیدیم که پسر او به نام کاستیلو، طعمه‌ی افرادی شده که در حال فرار با کشتی هستند و او با تصرف کشتی، پسر خود را آزاد می‌کند و پس‌ازآن، تمامی افراد حاضر را به کشتن می‌دهد. این تریلر نشان داد که آنتون، فردی بسیار بی‌رحم است اما یک نقطه ضعف دارد و آن هم پسرش است.

بازی Far Cry 6 روز 7 اکتبر برابر با 15 مهر برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم و کامپیوتر‌های شخصی منتشر خواهد شد. افرادی که گیم‌پلی بازی را تجربه‌ کرده‌اند، از المان‌های آن تعریف کرده و این بازی را یک اثر رضایت‌بخش خوانده‌اند. منتظر انتشار بزرگ‌ترین فارکرای با ویژگی‌های کاملاً جدید در ماه‌های آینده باشید. نظر شما در مورد بازگشت شخصیت‌های منفی اما دوست‌داشتنی این مجموعه مانند واس چیست؟

منبع:‌IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.