Sekiro-Shadows-Die-Twice
یحیی رحیمی

رکورد اتمام بازی Sekiro Shadows Die Twice با چشمان بسته شکسته شد

یحیی رحیمی 10 مرداد 1400 بدون دیدگاه
2,048 بازدید

اسپیدران را می‌توان جذاب‌ترین بخش صنعت بازی نامید که هر باره تعجب ما را برمی‌انگیزد. همین ماه پیش از اسپیدران بازی Max Payne 3 باخبر شدیم و هفته‌ی گذشته هم فردی موفق به اتمام بازی سوپرماریو با چشمان بسته در 12 دقیقه شده بود اما کسی باور نمی‌کند که بتوان بازی دشواری مانند Sekiro Shadows Die Twice را با چشمان بسته و در کمترین زمان ممکن به پایان رساند. همه می‌دانیم که سکیرو، سخت‌ترین بازی تولیدشده توسط استودیو FromSoftware است که ازنظر دشواری، یک سر و گردن از عناوین مجموعه‌ی سولز بالاتر است.

یک استریمر با نام کاربری Mitchriz موفق به اتمام بازی Sekiro Shadows Die Twice در طی چهار ساعت و 35 دقیقه و 13 ثانیه با چشمان بسته‌شده است. این رکوردی است که حتی با چشمان بازهم نمی‌توان ثبت کرد و ازآنجایی‌که باس‌فایت‌های بازی سکیرو، درجه‌ی سختی بسیار بالایی دارند و اتمام داستان بازی حدود 30 ساعت زمان لازم دارد، فکر به اینکه فردی توانسته با چشمان بسته و آن‌هم در چهار ساعت و نیم، این اثر پرطرفدار را به اتمام برساند، مو به تن هر فردی سیخ خواهد کرد.

چطور بتوانیم Skerio Shadows Die Twice را با چشمان بسته انجام دهیم؟

حال که شمارا از بزرگی این رکورد آگاه ساختیم، بیایید ببینیم این استریمر، چطور موفق به انجام چنین کار سختی آن‌هم با چشمان بسته‌شده است. به‌ گفته‌ی رسانه‌ی یورو گیمر، Mitchriz از کیبورد و موس در حین بازی استفاده کرده و همچنین تمامی قدم‌های خود را شمرده تا بداند، دقیقاً کجای بازی قرار دارد و همچنین از شمشیر خود به‌منظور تعیین مکان و دیوارها استفاده کرده است. واضح است انجام چنین کاری، نیازمند بارها اتمام بازی در حالت عادی است و باید قدم‌به‌قدم بازی Sekiro Shadows Die Twice را حفظ بود تا بتوان با چشمان بسته، رکورد چهار ساعت و سی دقیقه را به‌جا گذاشت.

این استریمر همچنین از صدای محیط به‌منظور شناسایی دشمنان موجود و محیط بازی استفاده کرده و البته دیالوگ‌ها و صحنه‌های سینمایی هم کمک زیادی به وی در تشخیص کرده‌اند. جالب است که این اسپیدرانر، تعدادی از باس‌هارا با چشمان بسته و در همان دفعه‌ی اول شکست داده است. اگر از طرفداران بازی سکیرو باشید، می‌دانید که باس‌فایت‌های این بازی، قلق‌های متفاوتی دارند و اگر قلق‌های آن‌ها را بدانید، به‌سادگی می‌توانید باکفایت را رد کنید. یکی از باس‌هایی که باعث شد تا این اسپیدرانر چندین بار شکست بخورد، Guardian Ape بود که قطعاً با اسم آن آشنا هستید و می‌دانید که حملات روبه‌جلوی او چه اندازه خطرناک است.

بازی Sekiro Shadows Die Twice

Mitchriz پس از شکست آخرین باس و اتمام Sekiro Shadows Die Twice در کمترین زمان ممکن و با چشمان بسته، در گفتگو با یورو گیمر، تعجب خود را از برجا گذشتن چنین رکوردی نشان داده و باور نمی‌کرده که بتواند یک‌باره چنین بازی را تمام کند. نظر شما در مورد این رکورد جالب چیست؟‌ آیا شما می‌توانید بازی Sekiro Shadows Die Twice را با چشمان بسته تمام کنید؟

منبع:‌TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.