دانلود بازی Blaster Master Zero 3 برای PC
دانلود بازی Blaster Master Zero 3 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Blaster Master Zero 3 برای PC

پارسی گیم 8 مرداد 1400 1 دیدگاه
2,958 بازدید

دانلود بازی Blaster Master Zero 3 برای کامپیوتر

زمانی که سخت‌افزارهای قدرتمندی در کار نبودند و صنعت بازی‌های ویدیویی در ابتدایی‌ترین حالت‌هایش قرار داشت، بازی‌های ویدیویی پیکسلی و دوبعدی، منبع سرگرمی بی‌حدومرز بسیاری از افراد بودند. بسیاری دوست دارند که حس نوستالژیک آن دوران را بار دیگر تجربه کنند و سازندگان نیز گاهی به این نیاز با ساخت عنوانی در این سبک پاسخ مناسبی می‌دهند. بازی Blaster Master Zero 3 از استودیو INTI CREATES عنوانی بوده که برای بازسازی همین تجربه نوستالژیک ساخته‌شده است.

شما در این بازی به یک تانک پیشرفته که به اسم G-SOPHIA SV شناخته می‌شود دسترسی داشته و با سوارشدن بر آن، وحشت را به دل دشمنان خود راه خواهید داد. زمانی که سوار این وسیله هستید، دوربین بازی از بغل به‌صورت دوبعدی خواهد بود و تجربه‌ای آرکید را به شما هدیه می‌دهد. اما وقتی از تانک پیاده شدید، دوربین به حالت دید از بالا تغییریافته و بازی تبدیل به یک شوتر دوبعدی می‌شود. کاراکتر شما که Jason نام دارد به طیف گسترده‌ای از تجهیزات و سلاح‌های پیشرفته برای مقابله با دشمنانش دسترسی دارد.

مراحل بازی تنوع بسیار بالایی داشته و مناطق زیادی را در سیاره‌ای بیگانه به اسم Sophia تجربه خواهید کرد. همچنین کاراکتر شما به ابعاد دیگری از دنیا نیز دسترسی دارد که خود به تنوع مراحل بازی کمک می‌کند. مبارزات اکشن و سریع بوده و مانند یک بازی آرکید کلاسیک، نیازمند عکس‌العمل و واکنش سریع شما است تا علاوه بر صدمه زیاد، از آتش دشمنان نیز جاخالی دهید.

اگر به دنبال تجربه عنوانی کلاسیک، جذاب و نوستالژیک دوبعدی هستید که گیم پلی‌ای دوگانه و اکشن را در اختیار شما قرار می‌دهد، Blaster Master Zero 3 عنوانی مناسب برای شما خواهد بود تا ساعت‌ها سرگرمتان کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Skul: The Hero Slayer و Hollow Knight را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Blaster Master Zero 3 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7, 8.1, 10
Processor: 2Ghz or faster processer
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 512MB VRAM (NVIDIA GeForce)
DirectX: Version 9.0c
Storage: 500 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The Pinnacle of Mutant Blasting Action Is Here!
In Blaster Master Zero 3, it’s time to hop aboard the all-terrain battle tank G-SOPHIA SV and explore the world around you in sideview mode, then travel into the depths of numerous dungeons on foot in top-down mode as the series protagonist Jason! With a host of new abilities and weapons in your arsenal, Blaster Master Zero 3’s hybrid of side-scrolling and top-down action is more intense than ever before!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    امین

    مهمان

    آدم یاد بازی های آتاری و اینا می یوفته.
    ببخشید مگه این رو امسال نساختن؟ پس چرا اینجوریه؟

    پاسخ دهید