دانلود بازی Intravenous برای PC
دانلود بازی Intravenous برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Intravenous برای PC

پارسی گیم 8 مرداد 1400 بدون دیدگاه
3,671 بازدید

دانلود بازی Intravenous برای کامپیوتر

یکی از زوایای جالب دوربین در بازی‌های ویدیویی، زاویه دید از بالا به‌صورت دوبعدی است. این سبک بیشتر در بازی‌های قدیمی و کلاسیک دیده می‌شود و حس و حالی نوستالژیک دارد. تلفیق این دوربین با سبک شوتر، می‌تواند بازی سرگرم‌کننده‌ای را ایجاد کند. بازی Intravenous از استودیو Roman Glebenkov عنوانی در همین سبک بوده که ماجرایی اکشن و هیجان‌انگیز را برای شما آماده کرده است.

شما در بازی نقش فردی به اسم Steve Robbins را بازی خواهید کرد که برای گرفتن انتقام برادرش وارد عمل شده و می‌خواهد عوامل مرگ او را به سزای اعمالشان برساند. او تادندان‌مسلح بوده و آتش انتقام، نیرومحرکه‌ای قوی برای پیش رفتن در این مسیر پرمخاطره را در اختیارش قرار می‌دهد. شما در این ماجرا، همراه او بوده و همه‌چیز را در کنارش تجربه می‌کنید.

گیم پلی بازی کاملاً سبک کلاسیک شوتر با دوربین دید از بالا را تداعی می‌کند. اگر گیمری قدیمی باشید، به‌سرعت با تجربه Intravenous، حس نوستالژی سراسر وجودتان را فرا خواهد گرفت. اولین نکته ویژگی روشنایی و تاریکی داخل بازی است که پنهان بودن شما از دید دشمنان را تعیین می‌کند. شما با از بین بردن منابع روشنایی و استفاده از سایه‌ها، می‌توانید دشمنان را غافلگیر کرده و خودتان را در موقعیت برتر قرار دهید. این موضوع باعث می‌شود افرادی که چندان طرفدار شوترهای سریع و اکشن نیستند هم بتوانند با مخفی‌کاری در بازی پیش بروند و از آن لذت ببرند.

شما به طیف گسترده‌ای از سلاح‌ها مانند کلت و مسلسل دسترسی دارید و تادندان‌مسلح هستید تا در برابر دشمنان متعددی که به سمت شما روانه می‌شود پاسخ محکمی داشته باشید. سیستم هوش مصنوعی بازی نیز در سطح قابل قبولی قرار داشته و دشمنان به‌خوبی در برابر تاکتیک‌های شما واکنش نشان می‌دهند و از هر تلاشی برای از پای درآوردن شما استفاده خواهند کرد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی Partisans 1941 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Intravenous با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP SP3
Processor: Athlon II X2 270 or equivalent
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 256 MB VRAM, Intel HD 5500 Graphics or equivalent
DirectX: Version 9.0c
Storage: 654 MB available space
Additional Notes: 1280×720 Normal settings, 60+ FPS

سیستم پیشنهادی :

OS: WIndows 7 and above
Processor: Ryzen 3 1200 or equivalent
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 512 MB VRAM, RX 460/GTX 1050 or equivalent
DirectX: Version 9.0c
Storage: 654 MB available space
Additional Notes: 1920×1080 High settings, 144+ FPS

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

You just entered the warehouse through the vent shaft as you hear voices from outside. They know you’re here. Someone must have tipped them off. You continue to stay in the shadows. You shoot out lights, flip off circuit breakers and lockpick doors. You are a silent assassin.
You distract the guards by throwing bottles or imitating their wives voices. One by one you pick their lights out.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.