کرک بازی Star Wars Battlefront II
یحیی رحیمی

بازی Star Wars Battlefront II توسط امپرس کرک شد

یحیی رحیمی 7 مرداد 1400 3 دیدگاه
983 بازدید

گروه امپرس ماه گذشته قول انتشار کرک بازی Star Wars Battlefront II با تمامی آپدیت‌های و محتوای الحاقی را داد و بالاخره امروز، به قول خود عمل کرد. انتشار کرک بازی Star Wars Battlefront II با حاشیه‌هایی همراه شده و بسیاری باور داشتند که کرک شدن آن لازم نبود، زیرا که اپیک گیمز این اثر آنلاین را به‌صورت رایگان در دسترس کاربران قرار داده بود، اما به نظر می‌رسد که درخواست یکی از طرفداران این گروه که مبلغ 500‌ دلار را هم اهدا کرده بود، باعث شد تا امپرس دست‌به‌کار شود و این اثر مهیج را کرک کرد.

گروه امپرس در اعلامیه‌ای از روند انتشار کرک بازی Star Wars Battlefront II صحبت کرده و اذعان کرده که این اثر، همچنان از قفل DRM‌ استفاده می‌کند و امیدوار‌ند که روزی این قفل برچیده شود. امپرس در ادامه از گروه SKiDROW صحبت کرده و به حاشیه‌های اعضای این گروه پرداخته؛ به نظر می‌رسد که یکی از اعضای اصلی این گروه، حال برای سونی کار می‌کند و مسئولیت اضافه کردن دنوو به بازی‌های پلی استیشن را بر عهده دارد. امپرس قول داده هیچ‌گاه دست به چنین کارهایی نزند و باهدف دریافت پول، دست از کرک بازی بکشد و به جمع افرادی ملحق شود که علیه گروه‌های کرک بازی فعالیت می‌کنند.

انتشار کرک بازی با واکنش‌های عجیبی همراه شده است. تعدادی از کاربران شبکه‌ی اجتماعی رددیت نوشته‌اند که این گروه به‌منظور کرک بازی، پول دریافت کرده و این گروه دیگر بازی‌های جدید را بدون دریافت پول، کرک نخواهد کرد. امپرس که فعلاً گروهی یک نفره است، به این صحبت‌ها واکنش نشان داده و اذعان کرده که وی در شهر کوچکی زندگی می‌کند و یک شغل عادی دارد و به دنبال دریافت پول از هیچ‌کسی نیست و 500 دلار اهداشده، تماماً روی امپرس و کرک بازی‌های جدید خرج شده است. وی در ادامه تنفر خود را از شرکت EA‌ بروز داده و احتمالاً بازی‌های بیشتری از این شرکت کرک شوند.

کرک بازی Star Wars Battlefront II

محتوای نسخه‌ی Celebration بازی Star Wars Battlefront II چیست؟

امپرس نسخه‌ی Celebration‌ بازی Star Wars Battlefront II را کرک کرده است. این نسخه شامل بازی اصلی به همراه تمامی آپدیت‌های منتشرشده و بیش از 25 نوع اسکین مختلف ازجمله 6 پوسته‌ی افسانه‌ای، برگرفته از فیلم‌ اصلی است. لباس و اسکین بیش از 125‌ سرباز و وسیله‌ی نقلیه هم در این نسخه وجود دارد و به‌طور کل، کامل‌ترین محتوایی است که می‌توانید دانلود کنید. بخش بزرگی از بازی به مودهای آنلاین خلاصه می‌‌شود اما محتوای آفلاین هم در بازی یافت می‌شود که می‌تواند اوقات شمارا به بهترین وجه پر کند. امپرس در آخر، خطاب به افرادی که این گروه را پول‌پرست خطاب کرده‌اند، گفته است:

من هم می‌توانستم مانند اسکیدرو، کرک بازی را رها کنم و خودم را به یک شرکت بزرگ بفروشم، اما من دختری نیستم که روحم را در قبال پول بفروشم!

امپرس علاوه بر انتشار کرک بازی Star Wars Battlefront II، کرک بازی Chernobylite را هم منتشر کرده؛ می‌توانید هر دو بازی را به‌صورت نیم‌ بها و رایگان از پارسی گیم دانلود کنید.

منبع: PCMRACE

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    ماکان

    مهمان

    بابا دمش گرم.
    ما پی سی گیمرهای ایرانی که خیلی قدردانه ایشون باید باشیم.

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ماکان

    مهمان

    سلام به گروه خوب پارسی گیم.
    درست خوندم، این امپرس طراحش یه دختره؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به ماکان

      نویسنده

      بله مدیر امپرس یک خانم هستن و فعلا تنها فردی که میتونه قفل دنوو رو بشکنه