بازی marvel future revolution
هادی اسماعیل‌زاده

تاریخ انتشار بازی رایگان Marvel Future Revolution برای موبایل اعلام شد

هادی اسماعیل‌زاده 6 مرداد 1400 بدون دیدگاه
539 بازدید

بازی Marvel Future Revolution در سبک اکشن نقش‌آفرینی و جهان‌باز و با اقتباس از کامیک‌های محبوب مارول، به موبایل‌ها می‌آید. این بازی قرار است به‌صورت رایگان عرضه شود. پیش ثبت‌نام جهانی بازی در پلتفرم‌های Google Play و App Store، از همین‌الان شروع شده است. با انجام این کار، گیفت باکس ویژه‌ای دریافت خواهید کرد که شامل ست کاملی از آیتم‌های تزئینی داخل بازی برای یکی از قهرمانان است. بازی Marvel Future Revolution قرار است 25 اوت مصادف با چهارشنبه 3 شهریور برای کاربران اندروید و iOS در دسترس قرار گیرد.

در بازی Marvel Future Revolution، سیاره‌های متعدد زمین در جهان‌های موازی، با همدیگر همگرا می‌شوند و یک سیاره اصلی را تشکیل می‌دهند که پر از ماموریت‌های مختلف در مناطق منحصر‌به‌فرد است. از جمله این مناطق می‌توان به شهر نیویورک، امپراتوری هایدرا، ساکار و موارد دیگر اشاره کرد. شما به‌عنوان ماموران تیم Omega Flight، با یکدیگر همکاری خواهید کرد تا با شخصیت‌های شرور مقابله کرده و از سیاره اصلی در برابر تهدیدات مختلف محافظت کنید.

در مجموع 8 قهرمان (هیرو) در بازی وجود دارد؛ این 8 هیرو شامل Black Widow، Captain America، Captain Marvel، Doctor Strange، Iron Man، Spider-Man، Star-Lord و Storm می‌شود. هرکدام از این هیروها به مجموعه‌ای بزرگ از کاستوم‌های مختلف دسترسی خواهند داشت و در مجموع، حدود 400 میلیون ترکیب کاستوم برای هر هیرو وجود دارد. با پیش ثبت‌نام در بازی، کاستوم‌هایی الهام گرفته از کمیک‌ها، برای هر یک از این هیروها در دسترس قرار خواهد گرفت. قرار است شخصیت‌های قابل بازی دیگری نیز به بازی اضافه شود.

بازی marvel future revolution

 

دومین همکاری استودیوی Netmarble Monster با مارول

بازی Marvel Future Revolution توسط استودیوی Netmarble Monster توسعه یافته است؛ این بازی دومین همکاری Netmarble Monster و مارول به شمار می‌رود. استودیوی Netmarble Monster قبلاً توسعه بازی Marvel Future Fight را به عهده داشته است که بیش از 120 میلیون بازیکن در سراسر جهان دارد. استودیوی Netmarble Monster در تلاش است که موفقیت خود با بازی Ni No Kuni: Cross Worlds را تکرار کند؛ این بازی توانسته است تنها 11 روز پس از انتشار، به رکورد 100 میلیون بازیکن دست یابد.

دانلود بازی MARVEL Future Fight برای اندروید

سایمون سیم (Simon Sim)، سرپرست استودیوی Netmarble Monster تجربه کار با آی‌پی‌های جهانی مانند مارول را بی‌نظیر خوانده است؛ تجربه‌ای که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا موقعیت‌های جدیدی را در بازی‌های موبایل خلق کنند. به گفته وی، بازی Marvel Future Revolution بازیکنان را به یک سطح جدید از بازی‌های موبایل پرتاب خواهد کرد. سایمون سیم قول یک تجربه لذت‌بخش و درگیرکننده را به عاشقان مارول و گیمرهای موبایل داده است. به گفته او، بازی Marvel Future Revolution یک گیم‌پلی اکشن نقش‌آفرینی منحصربه‌فرد را در مقیاسی بزرگ ارائه می‌دهد.

سبک بازی Marvel Future Revolution با تمرکز بر سیستم squad شکل گرفته است؛ به این معنی که بازیکنان در دسته‌های چندنفره با یکدیگر همکاری خواهند کرد. بازیکنان این فرصت را پیدا می‌کنند که در نقش شخصیت‌های جدید بازی کنند و لول خود را بالا ببرند. حالت‌های مختلف PvP (بازیکن در مقابل بازیکن) از جمله مسابقات 1 در مقابل 1 و 10 در مقابل 10 برای بازیکنان حرفه‌ای در بازی وجود دارد. هرچه بیشتر پیشرفت کنید، محتوای چندنفره بیشتری را می‌توانید بازگشایی کنید. از جمله این محتویات می‌توان به Blitz، Special Operation، Raids و موارد دیگر اشاره کرد.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.