دانلود بازی Curious Expedition 2 Terror of the Seas برای PC
دانلود بازی Curious Expedition 2 Terror of the Seas برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Curious Expedition 2 Terror of the Seas برای PC

پارسی گیم 2 مرداد 1400 1 دیدگاه
2,056 بازدید

دانلود بازی Curious Expedition 2 Terror of the Seas برای کامپیوتر

بوردگیم‌ها یکی از فعالیت‌های جذاب و مهیج فیزیکی در دنیای واقعی هستند که نیازمند تفکر و تصمیم‌گیری بسیار است. امروزه به لطف تکنولوژی، این سبک از سرگرمی وارد دنیای مجازی هم شده و بازی‌های زیادی با الهام از این سبک در دسترس قرار دارند. بازی Curious Expedition 2 از استودیو Maschinen-Mensch عنوانی با همین سبک بوده که به‌تازگی بسته الحاقی Terror of the Seas نیز برای آن منتشرشده است.

بازی در دنیایی فانتزی و با سبک و سیاق دهه 90 میلادی روایت می‌شود که مملو از جزایر و مکان‌های جادویی و هیجان‌انگیز است. بسیاری از این جزیره‌ها به‌طور مرموزی شکل‌گرفته‌اند تیمی از ماجراجویان برای پیدا کردن گنجینه‌های آن‌ها وارد عمل شده تا از رازشان پرده بردارند. شما هم در این ماجراجویی مهیج و فانتزی، همراه این تیم شجاع خواهید بود.

گیم پلی بازی مانند یک عنوان ماجرایی نوبتی است که در آن به جای‌جای دنیا سفرکرده، با شخصیت‌های جدید ملافات می‌کنید و درگیر مبارزات با دشمنان مختلف می‌شوید. سبک روایت داستان هم با تصمیمات شما عوض می‌شود که نکته مثبتی به‌حساب می‌آید. مبارزات نیز مانند بوردگیم‌های واقعی، بر مبنای ریختن طاس انجام می‌شود. همچنین حالت‌های مختلفی از ماجراجویی در بازی طراحی‌شده تا گیم پلی را از تکراری شدن نجات دهد.

در بسته الحاقی Terror of the Seas، محتوایی بر مبنای دزدان دریایی به بازی اضافه‌شده که بسیار هیجان‌انگیز است. در منطقه جدید بازی با دزدان دریایی اسکلت شکلی ملاقات می‌کنید که ماجراهای جذابی را برای شما آماده کرده‌اند. علاوه بر دشمنان جدید، می‌توانید این موجودات اسکلتی را نیز به تیم خود اضافه کنید و رعب و وحشت را به دل دشمنان خود راه دهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Darkest Dungeon را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Curious Expedition 2 Terror of the Seas با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7
Processor: 2 Ghz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DX10 compatible video card
Storage: 3 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Curious Expedition 2 is a turn-based narrative roguelike that requires players to manage their resources and party members to keep insanity at bay and find glory.
A grand discovery has been made: mysterious islands have begun to appear and vanish from the oceans as if by magic. The great Explorer Clubs are funding expeditions to these strange islands to bring treasures back for the 1889 World’s Fair in Paris. Are you bold enough to join the adventure?

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    rh12

    مهمان

    سلام بکاپ جدید battlefield 1 استیم و اوریجین رو می ذارین!!!!! برای دانلود ممنون

    پاسخ دهید