دانلود کرک بازی Resident Evil Village
پارسی گیم

دانلود کرک بازی Resident Evil Village

پارسی گیم 19 تیر 1400 2 دیدگاه
10,532 بازدید

پس از چند ماه انتظار، بازی Resident Evil Village توسط گروه امپرس کرک شد. این بازی ترسناک مهیج از جدیدترین ساخته‌های شرکت خوش‌نام Capcom است که دنیای بازی‌های ویدیویی را دیوانه کرده؛ کمتر گیمری را می‌توان یافت که در این چند ماه، اسم لیدی دیمتریس را نشنیده باشد. گروه امپرس با شکستن قفل دنوو بازی، کار بزرگی انجام داده و نشان داده که مهم‌ترین گروه کرک بازی است. اگر مدت‌هاست دنبال این بازی هستید، لینک دانلود کرک بازی Resident Evil Village از دست ندهید.

کرک بازی Resident Evil Village به لطف کنار گذاشتن مکانیسم DRM‌، کارایی بهتری از نسخه اصلی نشان می‌دهد. جالب است که بازی ازنظر گرافیکی هم کارایی بهتری پیداکرده و یک سری واکنش‌های سریع هنگام کشتن زامبی‌ها بسیار نرم‌تر نشان داده می‌شود و این به لطف حذف کدهای پردازشی است که ارتباطی به بازی اصلی نداشتند و باعث کند شدن گیم پلی شده بودند. گروه امپرس تنها گروهی است که این اندازه به عملکرد بازی‌ها توجه می‌کند و این بار هم کولاک به پا کرده است.

حذف قفل DRM‌ باعث روان شدن گیم پلی بازی Resident Evil Village شده است. درواقع شما با دانلود کرک بازی Resident Evil Village ، یک تجربه‌ی بهتر از نسخه استیم خواهید داشت. گروه امپرس باور دارد که رفتار ناشران بازی در قبال گیمرها باید تغییر پیدا کند و استفاده از قفل دنوو باوجوداینکه به عملکرد بازی ضربه‌ی جدی می‌زند، یک خیانت به افرادی حساب می‌شود که مبلغ کامل را به‌منظور تجربه بازی می‌پردازند.

بر اساس گفته‌ی امپرس، قفل دنوو بازی رزیدنت ایول 8 باعث کند شدن گیم ‌پلی شده بود و درواقع افرادی با سیستم‌های قوی هم قادر به گرفتن فریم ریت بالا نبودند، حذف این قفل مانند آزاد کردن روح بازی Resident Evil Village از قفس بوده که کپکام برای آن ساخته است. مطمئن باشید که با دانلود کرک بازی Resident Evil Village، بهترین عملکرد ممکن را دریافت خواهید کرد و این کرک هیچ مشکلی برای رایانه شما ایجاد نخواهد کرد.

بازی رزیدنت ایول 8 با فروش بیش از 4.5‌ میلیون نسخه به‌صورت جهانی، طرفداران بسیار زیادی پیداکرده و نوید بازگشت این مجموعه به‌روزهای خوش قدیمی را داد. شرکت Capcom چند سالی است که بازی‌های بسیار باکیفیتی منتشر می‌کند و می‌توان گفت که این شرکت به‌روزهای اوجش بازگشته است. موفقیت بازی جدید نشان داد که نسل نهم متعلق به گیمرهاست و شرکت‌های قدیمی هم پابه‌پا دیگران در حال جنگیدن برای ارائه بازی بهتر هستند.

بازی Resident Evil Village ماجرای زندگی ایتن وینترز را دنبال می‌کند که پس از وقایع نسخه‌ی هفتم، زندگی آرامی را با خانواده‌اش سپری می‌کند اما به‌یک‌باره تراژدی از راه می‌رسد و تمامی رؤیاهایش را نابود می‌کند. شخصیت‌های جذابی مانند لیدی دیمتریس در بازی حاضر هستند تا تجربه‌ای دل‌نشین برای شما بسازند. اگر مدت‌هاست منتظر انتشار نسخه‌ نهایی بازی هستید، لینک دانلود کرک بازی Resident Evil Village را با ترافیک نیم‌بها و به‌صورت کاملاً سالم و مطمئن از دست ندهید. پارسی گیم، کرک بازی‌های مشکوک و نامطمئن را منتشر نمی‌کند و درنتیجه نگران اجرا یا عدم اجرا نشدن بازی نباشید.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 297 مگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.2 از میانگین رای 11 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

آیا کرک بازی Resident Evil Village سالم است و بدون مشکل اجرا می‌شود؟

خبر خوب آن است که کرک بازی Resident Evil Village کارایی بهتری از نسخه اصلی دارد و بدون مشکل و به روان‌ترین شکل ممکن اجرا می‌شود.

۱
کرک بازی Resident Evil Village روی نسخه اصلی کار می‌کند؟

بله، می‌توان تنها با دانلود کرک EMPRESS و جایگزین کردن آن در نسخه Full Unlocked، بازی را بدون مشکل اجرا کرد.

۲
بازی Resident Evil Village را از کجا دانلود کنم؟

همین الان می‌توانید بازی را با کرک و ترافیک نیم بها از پارسی گیم دانلود کنید.

۳
آیا کرک بازی Resident Evil Village باعث کند شدن بازی می‌شود؟

کاملا برعکس! با دانلود کرک بازی، روان‌ترین گیم پلی را خواهید چشید و بر اساس صحبت‌های امپرس، کارایی بازی نسبت به نسخه استیم افزایش پیدا کرده است.

۴
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    ستار

    مهمان

    سلام
    من از این دوتا کرک روی نسخه Resident.Evil.Village.Gold.Edition استفاده کردم
    نه تنها انیمیشن های بازی درست نشد بلکه حتی بازی رو هم خراب کرد
    الان بازی رو اجرا می کنی فقط یک صفحه سیاه اجرا می شه وهیچی نشون نمی ده

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به ستار

      پشتیبانی

      سلام دوست عزیز این کرک مخصوص نسخه امپرس هست نسخه ای که دارای قفل دنووو بوده این کرک اصلا برای نسخه gold edition مناسب نیست به لینک زیر مراجعه کنید
      https://par30games.net/104945/download-resident-evil-village-for-pc/