دانلود بازی Crash Drive 3 برای PC
دانلود بازی Crash Drive 3 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Crash Drive 3 برای PC

پارسی گیم 20 تیر 1400 بدون دیدگاه
5,652 بازدید

دانلود بازی Crash Drive 3 برای کامپیوتر

یکی از سبک‌هایی که در بازی‌های مسابقه‌ای، هم محبوبیت زیادی داشته و هم عمر بیشتری دارد، سبک آرکید است. بازیکن در این مدل از بازی‌های مسابقه‌ای، رها از قوانین کلی می‌تواند فعالیت‌های زیادی را با اتومبیل‌ها انجام دهد، چیزهایی مانند پرش‌های بلند، حرکات نمایشی و… که همگی آزادی عمل زیادی را در کنار سرگرم کردن بازیکن در اختیار او قرار می‌دهد. بازی Crash Drive 3 از استودیو M2H عنوانی جدید در همین سبک است.

از ویژگی‌های بارز این بازی می‌توان به سبک جهان باز آن، حالت کارتونی، اتومبیل‌های فانتزی و متنوع و انواع فعالیت‌های قابل‌اجرا در آن اشاره کرد. شما در محیطی وسیع رها هستید تا هر کاری که دوست دارید با اتومبیل مسابقه‌ای خود انجام دهید. طیف گسترده‌ای از خودروهای جذاب و بامزه مانند تاکسی، Monster Truck، اتوبوس دوطبقه و حتی تانک‌ها برای کنترل و چرخیدن در دنیای وسیع بازی وجود دارد تا تمام سلیقه‌ها را راضی نگه دارد.

داخل بازی 10 مدل رویداد مختلف وجود داشته که می‌توانید در هرکدام شرکت کنید. برای مثال می‌توانید با توپ فوتبال ساحلی بازی کنید و یا در نقش پلیس، جلوی دزدها را بگیرید. با شرکت در این رویدادها، پول به دست می‌آورده که توسط آن می‌توانید اتومبیل‌های جدیدتری را خریداری کنید. همچنین عناصری از بازی‌های نقش‌آفرینی مانند سطح Level و امکان تغییر ویژگی‌های ظاهری اتومبیل خود نیز وجود دارد. بخشی از بازی نیز نبرد با تانک‌های جنگی بوده که حضورش در یک بازی مسابقه‌ای هم عجیب و هم جذاب است.

Crash Drive 3 تجربه‌ای متفاوت و مملو از سرگرمی برای هر طیفی از سلیقه‌ها است. وفور فعالیت‌های موجود در بازی، سبک جهان باز و آرکید و همچنین وسایل نقلیه جالب و متنوع، بازی کاملی را به وجود آورده که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم خود کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های DIRT 5 و Need for Speed Payback را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Crash Drive 3 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 SP1+, 8 or 10 (64-bit versions only)
Processor: Intel Core 2 Duo or AMD, 2,4Ghz or faster
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 560TI or AMD Radeon HD 7850 and higher
DirectX: Version 10
Storage: 6 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Memory: 8 GB RAM
DirectX: Version 10
Network: Broadband Internet connection
Storage: 6 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Are you ready for THE car stunting playground? Experience ridiculous fun in this cross-platform multiplayer, free-roaming game! Drive monster trucks, tanks and more amazing vehicles across a huge open world. Level up, play events, earn cash, unlock new cars and discover secrets…. Crash Drive is back!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.