LEGO Legacy
پارسی گیم

دانلود بازی LEGO Legacy برای اندروید

پارسی گیم 9 آبان 1401 بدون دیدگاه
1,827 بازدید

دانلود بازی LEGO Legacy: Heroes Unboxed برای اندروید

در حال حاضر بیشتر افراد لگو یا LEGO را به‌خوبی می‌شناسند و باشخصیت‌های معروف این جهان به‌خوبی آشنا هستند. شاید دلیل این شناخت آن است که لگو را هم دربازی‌های ویدئویی دیده‌اند و هم در فیلم و انیمیشن‌های جذاب. اما نکته جالبی را باید ذکر کنیم که شرکت لگو در آغاز کار خود فقط تولیدکننده اسباب‌بازی در شهر بیلوند دانمارک بوده. این گروه کار خود را در سال 1940 و با تولید نوعی اسباب‌بازی که قطعات آن از هم جدا می‌شدند، آغاز کرد.

به‌مرور کار خود را پیشرفت داده و در سال 1997 اولین بازی ویدئویی را به بازار عرضه کرده‌اند. این روند ادامه‌دار بوده و متوسط در هرسال یک بازی جدید را برای علاقه‌مندان به مجموعه Lego معرفی کرده‌اند. یکی از جدیدترین عنوان‌هایی که با نام این شرکت اسباب‌بازی‌سازی به بازار عرضه شده، LEGO Legacy: Heroes Unboxed است که قصد دارد تا شما را با نوع جدیدی از مجموعه بازی‌های لگو آشنا کند.

شخصیت های جذاب LEGO در نقش و نمایی تازه!

این بازی فوق‌العاده جذاب را استودیو Gameloft SE برای علاقه‌مندان به مجموعه LEGO و همچنین طرف‌داران سبک نقش‌آفرینی طراحی و توسعه داده است. شخصیت‌های محبوب این مجموعه این بار در نقش و نمایی تازه پیش ما بازگشته‌اند تا با روایت و داستانی جدید علاقه‌مندانشان را برای ساعت‌ها سرگرم و درگیر چالش‌های بامزه کنند.

گیم پلی با حالت بازی‌های مختلف می‌تواند برای ساعت‌ها و روزها بازیکنان را سرگرم کرده و مهارت‌های آن‌ها را به چالش بکشاند. در کنار حالت‌های متنوع، شخصیت‌های بسیاری حضور دارند که هرکدام با طراحی خاص خود می‌توانند در دلتان جا شده و شما را مجذوب خود سازند. هر کاراکتر Lego دارای ویژگی‌های مخصوص به خود و سبک مبارزه منحصربه‌فردی است و این موضوع آنها را از یکدیگر متمایز می‌کند.

اما داستان بازی شما را به سرزمینی خواهد برد که روزی در آن مردمانی شاد زندگی می‌کردند. اما در حال حاضر که به یک خرابه بدل شده، دیگر کسی نمی‌تواند در آن زندگی شادی داشته باشد. حال این شما هستید که باید به‌واسطه مبارزات مختلف، شهر مرده را بار دیگر برای مردمان سرزمینتان زنده کنید تا صدای خنده و شادی دوباره از آن شنیده شود.

نبردها به صورت تیمی و آنلاین خواهند بود!

نبردها به شکل تیمی خواهد بود و شما با مجموعه از شخصیت‌های LEGO در هر مبارزه حضور پیدا خواهید کرد. رقابت به‌صورت نوبتی بوده و در هر باریکی از طرفین فرصت دارد تا به‌واسطه یکی از شخصیت‌های خود به‌طرف مقابل حمله کند. باید این موضوع را در نظر داشت که بازی به‌صورت کاملاً آنلاین طراحی شده و به‌هیچ‌عنوان به شکل آفلاین قابل‌اجرا نخواهد بود.

در آغاز بازی، تعداد محدودی از شخصیت‌ها در دسترس قرار دارند اما جای نگرانی نیست چراکه به‌مرورزمان و با به‌دست‌آوردن پیروزی‌های متعدد، می‌توانید تمام شخصیت‌ها را آزاد کنید. اما هر شخصیت با قابلیت ارتقاء و بهبود عرضه شده‌اند و شما می‌توانید برای به‌دست‌آوردن قدرت بیشتر، آنها را بهبود دهید.

ویژگی های کلیدی بازی LEGO Legacy

  1. یش از 50 خودروی فوق العاده از بزرگترین کمپانی ها
  2. حالت های متنوع برای سرگرم شدن
  3. امکان شخصی سازی خودرو با ویژگی های مختلف
  4. بروزرسانی های منظم و اضافه شدن گزینه های جدید
  5. ماموریت و رویدادهای روزانه
  6. گرافیکی فوق العاده به همراه صداگذاری مناسب

بازی LEGO Legacy: Heroes Unboxed هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.1 از 5.0 است. اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Daddy Was A Thief و Live or Die را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی LEGO Legacy: Heroes Unboxed برای اندروید با ترافیک نیم بها، همراه پارسی گیم باشید.

تصاویری از محیط بازی :

LEGO Legacy
LEGO Legacy: Heroes Unboxed
  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Gameloft SE
  • سبک : نقش آفرینی
  • نسخه : v1.16.2
  • سیستم عامل: اندروید
  • رده سنی: 12+
لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 158 مگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

توضیحات نسخه Android :

نسخه اندروید مورد نیاز : 4.4 و بالاتر

ARM : قابل نصب برروی همه دستگاه ها
ARM64 : قابل نصب فقط برروی دستگاه های 64 بیتی (aarch64) با سی پی یو arm64
x86 : قابل نصب برروی شبیه ساز های اندروید مثل bluestacks و memu

طریقه نصب بازی :

پس از دریافت فایل Apk اقدامات زیر را انجام دهید :

  1. فایل Apk را نصب نمایید
  2. بازی را اجرا و لذت ببرید

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.