دانلود بازی Wildermyth برای PC
دانلود بازی Wildermyth برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Wildermyth برای PC

پارسی گیم 26 خرداد 1400 بدون دیدگاه
3,318 بازدید

دانلود بازی Wildermyth برای کامپیوتر

یکی از سبک‌هایی که در بازی‌های ویدیویی، جذابیت خاصی دارند، آن‌هایی هستند که انتخاب‌های مختلفی در اختیار بازیکن قرار داده و هر تصمیم و انتخاب از سمت بازیکن، سرنوشت کاراکترهای داستان و همچنین روند روایت داستان را تغییر می‌دهد. این امر، باعث می‌شود هر راند بازی، متفاوت و سرگرم‌کننده باشد و تجربه چند بار بازی کردن آن، بسیار ارزش بالایی داشته باشد. بازی Wildermyth از استودیو Worldwalker Games عنوانی در همین سبک است که سرنوشت قهرمان‌های متعددش را شما باید رقم بزنید.

بازی مانند یک بورد گیم مجازی است که در آن باید برای ماجراهای مهیجی وارد دنیای جذابش شوید. دنیایی که به‌صورت تصادفی شکل می‌گیرد. اولین چیزی که توجه شما را جلب می‌کند، سبک گرافیکی و متفاوت بازی است که در آن، خود کاراکترها مدل‌های دوبعدی دارند اما در محیطی سه‌بعدی حرکت می‌کنند، چیزی شبیه به کتاب داستان‌های سه‌بعدی در دنیای واقعی که با باز کردن هر صفحه از آن، محیط داستان برای شما سه‌بعدی شکل می‌گیرد.

شما در بازی باید در نقش قهرمان‌های مختلفی بازی کنید که از صفر شروع کرده و در ابتدا زندگی عادی داشتند و بیشتر به کشاورزی مشغول بودند. آن‌ها در این مسیر، وارد ماجراهای خطیر و مهیجی شده تا درنهایت به مبارزانی افسانه‌ای و مهارنشدنی تبدیل شوند و شما در طول این مسیر، راهنمای آن‌ها بوده و همراهشان هستید. هر قهرمان، داستان پس‌زمینه متفاوتی داشته و شخصیتش با دیگری فرق می‌کند. در طول بازی، قهرمان‌ها تجربه بیشتری پیدا می‌کنند، سن آن‌ها افزایش‌یافته و ویژگی‌های شخصیتی جدیدی به دست می‌آورند که در انتخاب‌های آن‌ها تأثیر مستقیم خواهد گذاشت.

انتخاب‌ها و تصمیم‌های مختلف در Wildermyth نقش مهمی دارند و در طول بازی، موقعیت‌های زیادی پیش می‌آید که باید بین چند گزینه، تصمیم‌گیری کنید. این ویژگی بازی، داستان و ماجراجویی‌اش را شاخه‌ای می‌کند و یکی از مهم‌تری عوامل جذابیتش است. مبارزات بازی نیز به‌صورت تاکتیکی و نوبتی بوده و درصورتی‌که کاراکتر شما بمیرد، دو گزینه دارید: یا بگذارید بمیرد و به یک افسانه تبدیل شود، یا عقب‌نشینی کند و زنده بماند. عقب‌نشینی کردن، مسیر جدیدی را در داستان آن قهرمان برای شما بازخواهد کرد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Divinity: Original Sin 2 و Battle Brothers را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Wildermyth با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7+
Processor: i3 or better
Memory: 3 GB RAM
Graphics: Open GL 3.2
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Wildermyth is a character-driven, procedurally-generated tactical RPG. Like the best tabletop roleplaying experiences, Wildermyth gives you choices and answers your every decision with consequences that drive your characters forward.
Lead a band of heroes as they grow from reluctant farmers into unique, legendary fighters. Combat unexpected threats and strange monsters across interactive battlefields. Unravel mysteries and share pensive moments in an ever-new fantasy setting that blends hard truths and sacrifice with humor and personal storytelling.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.