Riders-Republic
یحیی رحیمی

با Riders Republic آشنا شوید: بازی ورزشی مولتی پلیر جدید یوبی‌سافت

یحیی رحیمی 21 شهریور 1399 بدون دیدگاه
2,222 بازدید

یوبی‌سافت در رویداد UbiForward از بازی‌های جدیدی رونمایی کرد و خبرهای مهمی برای طرفداران خود داشت. یکی از این بازی‌های جدید، Riders Republic نام داشت. این اثر ورزشی مولتی پلیر توسط استودیو Ubisoft Annecy در حال ساخت است و مطمئنم این تیم توسعه را با بازی Steep می‌شناسید. بازی رایدرز ریپابلیک مشابه استیپ است اما تنها رقابت‌های زمستانی و اسکی را در اختیار شما قرار نمی‌دهد و انواع رقابت‌های ورزشی در این بازی گنجانده‌شده‌اند.

استایل بازی Riders Republic بسیار خاص و جذاب است و اگر گیم پلی هم به این اندازه خوب کارشده باشد، طرفداران بسیار زیادی پیدا خواهد کرد. این بازی اجازه شرکت در مسابقات دوچرخه‌سواری، اسنوبردینگ و حتی ورزش وینگسوت که پرش از صخره با لباس مخصوص است را می‌دهد. در گوشه ای از تریلر می‌توان یک دوچرخه‌سوار را دید که توسط یک سیم مخصوص، فاصله میان دو کوه را طی می‌کند.

بازی Riders Republic تجربه‌ای کاملاً آنلاین را در اختیار بازیکن قرار می‌دهد و مشخص نیست چه میزان بازیکن در هر مسابقه شرکت خواهند کرد اما آنلاین بودن بازی، فرصت فوق‌العاده‌ای در اختیار دوستانی قرار می‌دهد که به‌صورت گروهی به تجربه بازی‌های جدید می‌پردازند. با توجه به تریلر بازی می‌توان انتظار حضور بازیکنان زیادی در رقابت‌ها را داشت و امیدواریم که بازی به یک سرویس آنلاین فوق‌العاده و مشابه Rainbow Six Siege تبدیل شود که چندین سال تحت حمایت استودیو قرار گیرد.

بازی رایدرز ریپابلیک در فوریه 2021 روی کنسول‌های Xbox Series X، Xbox One، PS4، PS5، PC و Stadia عرضه خواهد شد. منتظر دریافت تریلر گیم پلی بازی باشید و این معرفی کوتاه، شروع انتشار خبرها و اطلاعات بیشتری در مورد بازی خواهد بود. نظر شما در مورد این اثر مولتی پلیر بی‌نظیر چیست

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.