دانلود بازی Brigador Up Armored Edition The Blood Anniversary برای PC
دانلود بازی Brigador Up Armored Edition The Blood Anniversary برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Brigador Up Armored Edition The Blood Anniversary برای PC

پارسی گیم 21 خرداد 1400 بدون دیدگاه
4,085 بازدید

دانلود بازی Brigador Up Armored Edition The Blood Anniversary برای کامپیوتر

گاهی بهتر است در بازی‌های ویدیویی به عقب برگشت و سبکی قدیمی اما جذاب را در دنیای امروزی ارائه داد. یکی از این سبک‌های قدیمی فراموش‌شده Top-Down Shooter نام دارد که در آن، دنیای بازی توسط زاویه دوربین ایزومتریک نمایش داده‌شده و گیم پلی هم به کشتن و منفجر کردن دشمنان خلاصه می‌شود. این دو عنصر در کنار هم تعامل خوبی داشته و منجر به پدید آمدن بازی‌های بسیار جذابی می‌شوند که Brigador Up-Armored Edition از استودیو Stellar Jockeys یکی از آن‌ها است. به‌تازگی به‌روزرسانی The Blood Anniversary نیز برای بازی منتشرشده است.

Brigador Up Armored Edition The Blood Anniversaryدر به‌روزرسانی The Blood Anniversary ویژگی‌های جدیدی به تنظیمات و گیم پلی بازی اضافه‌شده است. از این ویژگی‌ها می‌توان به امکان نمایش دادن یا ندادن خون و خرابه‌های ساختمان‌ها اشاره کرد. همچنین سه خلبان جدید و 4 مرحله فرعی جدید و 11 ربات جدید نیز به بازی اضافه‌شده است. به‌جز این موارد، تغییرات زیادی در نورپردازی‌های بازی اعمال‌شده تا بازی زیباتر باشد. باگ‌های فنی متعددی نیز در این به‌روزرسانی بهبودیافته‌اند تا تجربه‌ای روان و لذت‌بخش از بازی داشته باشید.

شما در بازی خلبان یک ربات بزرگ و قدرتمند هستید که قابلیت‌های تهاجمی بسیار زیادی دارد. در طول بازی باید علیه حکومت فاسدی که بر دنیای آینده‌گرایانه آن سلطه دارد بجنگید. شما در این مسیر، دشمنان زیادی را ملاقات می‌کنید و نبردهای مهیج و جذابی را تجربه خواهید کرد. گیم پلی بازی ساده است، هر چیزی که حرکت می‌کند را نابود کن! همین سادگی یکی از اصلی‌ترین دلایل جذابیت Brigador است.

شما با پیشروی در مراحل بازی به‌مرور پول به دست خواهید آورد که برای خریدن ربات‌های جدید و پیشرفته‌تر استفاده خواهد شد. بیش از 56 مدل ربات مختلف برای باز کردن در بازی وجود دارد. همچنین قسمت داستانی بازی 37 مرحله داشته و 20 مرحله دیگر نیز در بخش Freelance Mode انتظارتان را می‌کشد. از دیگر نکات جالب بازی، تخریب پذیری کامل محیطش است که میدان‌های نبرد را پس از پایانش به خرابه تبدیل می‌کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی Ion Fury را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Brigador Up Armored Edition The Blood Anniversary با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows Vista or later.
Processor: 2.6 GHz or faster (Dual core CPU with Passmark score of 2900 or more)
Memory: 4 GB RAM
Graphics: AMD Radeon 5770 / NVIDIA GTX 460 or better
Storage: 1 GB available space
Additional Notes: For low-end machines, in Settings turn off VSYNC, set NORMAL DETAILS to Low and turn off both POINT SHADOWS and DIRECTIONAL SHADOWS

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Pilot a mech to hunt down and destroy the oppressive government of a cyberpunk autocracy. In this fast-paced, top-down-shooter, use overwhelming firepower to destroy columns of tanks and level buildings. Unlock up to 56 unique vehicles and 40 weapons. Brigador is an isometric roguelite of intense tactical combat. Play as mercenary pilots betraying their planet, looking for the big payout and a ticket off the planet. Find the right loadout for your playstyle and wreak havoc on the city of Solo Nobre.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.