دانلود بازی Distant Kingdoms برای PC
دانلود بازی Distant Kingdoms برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Distant Kingdoms برای PC

پارسی گیم 19 خرداد 1400 بدون دیدگاه
2,955 بازدید

دانلود بازی Distant Kingdoms برای کامپیوتر

بازی‌های سبک ساخت‌وساز، در سال‌های اخیر موردتوجه استودیوهای بازی‌سازی بوده‌اند عناوین بسیاری در این سبک با محوریت سوژه‌های مختلف وارد بازار بازی‌های ویدیویی شده‌اند. این موضوع، دست بازیکنان را برای انتخاب در این سبک باز کرده و طیف وسیعی از علاقه‌مندی‌ها توسط این بازی‌ها پوشش داده‌شده‌اند. اگر می‌خواستید شهری قدیمی و فانتزی بسازید، بازی Distant Kingdoms از استودیو Orthrus گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

قبل از هر چیز باید گفت که بازی ترکیبی از ساخت‌وساز، مدیریت اجتماع، گشت‌وگذار و ماجراجویی است. شما در این بازی، شهری فانتزی و جادویی را بنا خواهید کرد. می‌توان گفت اگر می‌خواهید در دنیایی شبیه به دنیای Lord of the Rings شهری بنا کنید، Distant Kingdoms این قابلیت را به شما می‌دهد. منطقه بازی با اسم Ineron مملو از زمین‌های وسیع برای ساخت‌وساز است و نژادهای مختلفی ازجمله الف‌ها، انسان‌ها و Ork ها در آن سکونت گزیده‌اند.

به‌جز بخش ساخت‌وساز بازی که مانند تمام بازی‌های این سبکی، به اصول پایبند است، ماجراجویی نیز عنصری مهم در گیم پلی بازی بوده که منجر به سرگرم شدن شما می‌شود. شما می‌توانید گروهی از افراد شهر را به مأموریت‌های مختلف و فانتزی‌ای در سراسر دنیای بازی بفرستید و مأموریت‌های متفاوتی را بر عهده آن‌ها قرار دهید. از طرفی، گاهی شهر شما موردحمله موجودات شروری مانند اژدها و یا گابلین ها و یا ارواح خبیثی قرار می‌گیرد که در دخمه‌های موجود در جای‌جای سرزمین سکونت دارند.

گیم پلی بازی باوجود عناصر متعدد و عمیقی که دارد، بسیار ساده بوده و برای هر بازیکنی قابل‌درک است. ساخت‌وساز و پیدا کردن منابع توسط منوهای ساده بازی انجام‌شده و مدیریت شهر و ساکنان آن نیز، چندان پیچیده نیست. این موضوع در کنار گرافیک زیبای بازی که دنیایی قدیمی، فانتزی و جادویی را پیش چشمان شما به نمایش می‌کشد، همگی تجربه Distant Kingdoms لذت‌بخش و سرگرم‌کننده می‌کنند. پس برای یک بازی شهرسازی جادویی و فانتزی خودتان را آماده کنید!

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Cities Skyline و NorthGard را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Distant Kingdoms با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Quad-core
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 3GB VRAM
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space
Sound Card: TBC

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Quad-core
Memory: 16 GB RAM
Graphics: RTX 2070
Storage: 8 GB available space
Sound Card: TBC

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

A unique blend of City Building, Social Management, Exploration and Adventure gameplay, Distant Kingdoms brings a rich fantasy world to life. Help the Humans, Dwarves, Elves and Orcs of Talam begin anew in the fabled land of Ineron.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.