Infinite Lagrange
پارسی گیم

دانلود بازی Infinite Lagrange برای اندروید

پارسی گیم 6 اردیبهشت 1403 بدون دیدگاه
2,749 بازدید

دانلود بازی Infinite Lagrange برای اندروید

داستان بازی اندروید Infinite Lagrange قصد دارد تا ما را به محیطی خارج از جو زمین ببرد، جایی که گروهی از فضایی‌ها توانسته‌اند با یک شبکه حمل‌ونقل عظیم، حضور خود را در یک‌سوم راه شیری گسترش دهند. این سیستم که لاگرانژ (Lagrange) نام‌گرفته، باعث شده تا سازندگانش در سراسر کهکشان دشمنان بسیاری پیدا کنند. نیروهای مختلفی از سراسر فضا برای کنترل سیستم لاگرانژ و داشتن مسیر خاص خود حملات را آغاز کرده‌اند و مشخص نیست که تا چه میزان سربازان بتوانند در برابر یورش فضایی‌ها دوام آورند.

اما نقش شما در این میان چیست؟ وارد بازی شوید و در نقش یکی از رهبرانی که بخشی از نیروها گوش‌به‌فرمان او هستند، به ایفای نقش مشغول شوید. ناوگان شما در فضای ناشناخته‌ای که ممکن است جنگ و خرابکاری در پیش داشته باشد، پیش‌گام است. پس خود را در زمان چالش‌ها و فرصت‌ها پیدا کنید و به‌عنوان یک شخصیت قدرتمند جلو نابودی شبکه حمل‌ونقل لاگرانژ را بگیرید.

مبارزه برای نجات کهکشان در بازی Infinite Lagrange

این بازی هیجان‌انگیز و فوق‌العاده جذاب را استودیو Netease Games Global طراحی و برای علاقه‌مندان به سبک استراتژی منتشر کرده است. نمونه کارهای بسیاری تاکنون از این کمپانی نام‌آشنا معرفی کرده‌ایم که شاید بیشتر افراد او را با بازی RULES OF SURVIVAL بشناسند. درهرحال، بازی Infinite Lagrange از جدیدترین محصولات ویدئویی معرفی شده توسط این استودیو بوده که با داشتن گرافیکی فوق‌العاده، محیطی پر جزئیات و گیم پلی غنی، می‌تواند علاقه‌مندانش را برای مدت‌ها درگیر چالش‌های سرگرم‌کننده کند.

قدم در کهکشانی ناشناخته بگذارید!

در این کهکشان ناشناخته و وسیع، شما فقط یک شهر کوچک با دو ناوچه دارید. اما می‌توانید از طریق استخراج، ساخت و تجارت، پایگاه و قلمرو خود را گسترش دهید، به فناوری کشتی‌سازی بهتری برسید و وزن بیشتری در فضای بین کهکشانی داشته باشید. تعداد بی‌شماری از کشتی‌های فضایی با طراحی‌ها و امکانات مخصوص به خود در اختیار بازیکنان قرار خواهند گرفت تا به‌واسطه آنها بتوانند فاتح کهکشان ناشناخته شوند. اگر می‌خواهید از جنبه خلاقیت خود استفاده کنید، می‌توانید سیستم اسلحه را روی هر کشتی تغییر دهید و آن را ارتقا دهید. این شما هستید که باید تمام ظرفیت ناوگان را به نمایش بگذارید.

جنگ‌های عظیم واقع‌بینانه، می‌تواند مهارت‌های استراتژیک هرکسی را به چالش کشانده و یا حتی شهر او را با مشکل روبه‌رو کند. در نبردهای فضایی، یک کمین برنامه‌ریزی‌شده می‌تواند به ناوگان دشمن آسیب جدی برساند. یا می‌توانید با ناوگان خود از مسیرهای تردد محافظت کنید. یک نبرد بزرگ می‌تواند یک منطقه پرواز ممنوع با شعاع صدها مایل ایجاد کند.

متحد شوید یا از کمک به دیگران سود کسب کنید!

در گوشه‌ای از راه شیری، پایگاه و مرزی خود را خواهید داشت، محیطی که فراتر از آن فضای ناشناخته وسیع است. شما ناوگان خود را به مرزهای تاریک ارسال خواهید کرد که در آن هر اتفاقی می‌افتد. به‌غیراز ستاره چه چیز دیگری خواهید یافت؟ در بخشی از این محیط ناشناخته، نیروهایی هستند که بخش‌هایی از جهان را تصرف می‌کنند. شما می‌توانید با ارسال کمک برای آنها، همکاری و پیشرفت داشته باشید، یا در عوض، فضای هوایی و سرزمینی آنها را اشغال کنید. مأموریت‌های ناشناخته بی‌شماری در انتظار شما هستند. چگونه انتخاب می‌کنید؟

ویژگی های کلیدی بازی Infinite Lagrange

  1. کهکشانی وسیع و ناشناخته
  2. شهر کوچک فضایی خود را گسترش دهید
  3. امکان شخصی سازی کشتی های فضایی
  4. تعداد بی شماری از کشتی های پر قدرت فضایی
  5. ماموریت ها و رویدادهای هیجان انگیز
  6. گرافیکی فوق العاده به همراه صداگذاری مناسب

بازی Infinite Lagrange هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.0 از 5.0 است. اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Air Forces و Galaxy Attack: Alien Shooter را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Infinite Lagrange با ترافیک نیم بها برای اندروید همراه پارسی گیم باشید.

تصاویری از محیط بازی :

Infinite Lagrange
Infinite Lagrange
  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Netease Games Global
  • سبک : استراتژیک
  • نسخه : v1.2.497572
  • سیستم عامل: اندروید
  • رده سنی: 7+
لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 1.30 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.3 از میانگین رای 4 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

توضیحات نسخه Android :

نسخه اندروید مورد نیاز : 4.1 و بالاتر

ARM : قابل نصب برروی همه دستگاه ها
ARM64 : قابل نصب فقط برروی دستگاه های 64 بیتی (aarch64) با سی پی یو arm64
x86 : قابل نصب برروی شبیه ساز های اندروید مثل bluestacks و memu

طریقه نصب بازی :

پس از دریافت فایل Apk اقدامات زیر را انجام دهید :

  1. فایل Apk را نصب نمایید.
  2. فایل دیتا را دریافت کرده و از حالت فشرده خارج سازید. پوشه به دست آمده com.netease.lagrange را در مسیر Android / Obb قرار دهید.
  3. بازی را اجرا و لذت ببرید.

نکته: برای اجرای بازی نیاز به برنامه تغییر آی پی دارید و بازی با آی پی ایران قابل اجرا نیست.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.