دانلود بازی Astro Aqua Kitty برای PC
دانلود بازی Astro Aqua Kitty برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Astro Aqua Kitty برای PC

پارسی گیم 17 خرداد 1400 بدون دیدگاه
5,150 بازدید

دانلود بازی Astro Aqua Kitty برای کامپیوتر

سبک آرکید دوبعدی در میان ژانرهای بازی‌های ویدیویی هم قدمت زیادی داشته و هم جزء محبوب‌ترین سبک‌ها است. سادگی گیم پلی در کنار عمق زیاد و مهیج بودنش، باعث می‌شود که بازیکنان از این سبک بازی‌ها لذت ویژه‌ای ببرند. بازی Astro Aqua Kitty از استودیو TIKIPOD عنوانی در همین سبک است که گربه‌های باهوشی را برای ماجراجویی در اختیار شما قرار خواهد داد.

شما در بازی باید یکی از کاراکترهای بامزه و کارتونی را انتخاب کرده و با آن‌ها به سیاره‌ها و شهاب‌سنگ‌هایی در فضا سفر کنید که مملو از محیط‌های آبی هستند. نکته جالب بازی سیستم کلاس‌بندی آن است که در همان ابتدا توجه شما را به خود جلب می‌کند. برای شروع باید یک خلبان و یک مهندس را برای سفینه خود انتخاب کنید که برای هرکدام از این مسئولیت‌ها، 4 شخصیت در دسترس است. هرکدام از این شخصیت‌ها، قابلیت‌ها و مهارت‌های منحصربه‌فردی داشته و همکاری آن‌ها، تیمی قوی با قابلیت‌های ترکیبی در اختیار شما قرار خواهد داد.

گیم پلی بازی علاوه بر پایبند بودن به اصول کلاسیک بازی‌های آرکید دوبعدی، عناصری را هم از عناوین نقش‌آفرینی قرض کرده تا عمق بیشتری داشته باشد. شما به‌مرور با گشت‌وگذار در مراحل مختلف بازی، به دنبال منابع ارزشمند و سنگ‌های قیمتی می‌روید و با استفاده از آن‌ها، سفینه فضایی خود را ارتقا داده و قابلیت‌های جدیدی برای اعضای خود باز می‌کنید. همچنین سیستم Leveling نیز در بازی وجود داشته که به کمک آن، سطح Level شما در طول بازی افزایش می‌یابد و به سلاح‌ها و آیتم‌های قدرتمندتری دسترسی پیدا خواهید کرد.

اگر می‌خواهید گربه‌های فضایی را در ماجراهای مهیجی در سیارات مختلف همراهی کنید، Astro Aqua Kitty گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. بازی با مکانیک‌های ساده گیم پلی و عمق مناسب آن، می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند و ماجراهای جدیدی را پیش پایتان قرار دهد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Huntdown و Sunless Skies را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Astro Aqua Kitty با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Win10
Processor: Intel Core i3
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel HD Graphics 4000
DirectX: Version 10
Storage: 400 MB available space
Additional Notes: Joypad control with an analogue stick is the best way to play the game (eg Xbox or PS4 controller)

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The Aqua Kitty cats have launched into space in an all new Action RPG shoot-em-up adventure!
Pick your crew, then blast off to investigate mysterious water filled asteroids. Battle bizarre enemies, mine magnificent gems, grab new weapons, install enhancing devices, and unlock your crews’ unique skills as you level up XP. Just watch out for marauding pirate rabbits, always trying to be first to the loot!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.