دانلود بازی Huntdown برای PC
دانلود بازی Huntdown برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Huntdown برای PC

پارسی گیم 24 اردیبهشت 1400 بدون دیدگاه
8,295 بازدید

دانلود بازی Huntdown برای کامپیوتر

یکی از سبک‌های قدیمی بازی‌های ویدیویی، بازی‌های اکشن دوبعدی بودند که حال و هوای پلتفرمرها را داشتند اما تمرکز اصلی آن‌ها مبارزات مهیج و جذاب بود. این سبک از بازی‌ها به دلیل گیم پلی مهیجی که داشتند و ساده بودن کنترل آن‌ها، به‌شدت میان طرفداران محبوب می‌شدند. بازی Huntdown از استودیو Easy Trigger Games عنوانی در همین سبک است و برای سرگرم شدن شما، محتوای جذاب زیادی در دل خود جای‌داده است.

نکته‌ای که Huntdown را متفاوت می‌کند، امکان تجربه دونفره آن به‌صورت Co-op است که به‌شدت گیم پلی این بازی را سرگرم‌کننده‌تر کرده است. سبک آرکید و قدیمی بازی در کنار سیر عظیم دشمنان متنوع که به سمت شما سرازیر می‌شوند، این تجربه جذاب را به سطح جدیدی برده‌اند که می‌توانید آن را چه به‌تنهایی و چه در کنار دوست خود تجربه کنید و از آن لذت ببرید. در بازی سه شخصیت متفاوت برای کنترل کردن توسط شما وجود دارد که هرکدام سلاح و قابلیت‌های مخصوص به خود را دارند و برای سلیقه‌های مختلف مناسب هستند.

در کنار 20 مرحله متفاوت و مهیج بازی، مبارزات با Boss ها هم وجود داشته تا مهارت شما در این بازی را به چالش بکشند. در طول بخش مرحله‌ای باید 4 گروه خلاف‌کار را نابود کنید که هرکدام نیروهایی منحصربه‌فرد و متفاوت در اختیاردارند تا تجربه شما از بازی، خسته‌کننده و تکراری نشود. همچنین طیف گسترده‌ای از سلاح‌های مختلف در دسترس شما است که شامل سلاح‌های سرد هم می‌شود و شما با توجه به سلیقه خود می‌توانید هرکدام را که دوست دارید برای پیشروی در مراحل بازی استفاده کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Cuphead و Skul: The Hero Slayer را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Huntdown با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7/8.1/10 (32-bit versions)
Processor: Intel Core Duo E6600 @ 2.4GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Intel 4400, GeForce GT 8800, AMD Radeon HD 4650
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7/8.1/10 (64-bit versions)
Processor: i5-2500k@3.3GHz, AMD FX 6300 3.5GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 750, AMD R7 370
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Hunt solo or give suppressive fire and advance on the enemy together as you run, jump, and take cover in the mayhem-filled streets of the future. Whether your buddy is in the same room or on the other side of the planet, wreak havoc as a team through couch co-op or Steam Remote Play.
It’s you versus the world as you’re pitted against players from all corners of the globe in a brutal battle to pummel your way up the leaderboards. Innovate and invent new ways to pulverize your foes to rack up your score, whether you make use of combo-kills, quickdraw weapon-swap bonuses, or just hurl criminals off the rooftops. In this nail-biting race against the clock, collect as many bounties as you can while you watch the numbers roll and strive to be the apex bounty hunter.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.