Huntdown
مرتضی بحرینی

دانلود بازی Huntdown برای اندروید

مرتضی بحرینی 7 خرداد 1400 بدون دیدگاه
1,331 بازدید

دانلود بازی Huntdown برای اندروید

هنوز هم هستند استودیوهایی که به توسعه بازی‌های قدیمی و دوبعدی که اغلب روی کنسول‌های نسل اولیه مانند سگا تجربه کرده‌ایم، علاقه دارند. شاید این سؤال برای شما هم پیش آید که چرا بازی‌های قدیمی هنوز هم طرف‌داران بسیاری در سراسر جهان دارد؟ جواب در گیم پلی مهیج و کنترلرهای ساده آن‌هاست. بازی Huntdown عنوانی منحصربه‌فرد با صحنه‌های فوق‌العاده جذاب اکشن بوده که توسط استودیو Coffee Stain Publishing برای علاقه‌مندان به بازی‌های پلتفرمر قدیمی ارائه شده است. در سال 2020 بود که این بازی برای کامپیوترهای شخصی و کنسول‌ها عرضه شد و اکنون توسعه دهندگان، آن را برای اسمارت‌فون‌های اندرویدی ارائه کرده‌اند تا در دستگاه‌های همراه نیز هرج‌ومرجی عظیم به پا کنند.

کلانشهری هرج و مرج زده!

خیابان‌های شهر از خشونت و فساد پر شده است. کسی نیست که بتواند به داد این مردم بی‌گناه برسد، اما چرا، شما می‌توانید در قالب یکی از سه شکارچی بی‌رحم وارد کلان‌شهر بازی Huntdown شده و برای مبارزه با جرم و جنایت دست‌به‌کار شوید. کلان‌شهری که در آن قرار خواهید گرفت، تمی پیکسلی و طرحی قدیمی دارد و قادر است تا شما را به یاد بازی‌های قدیمی مانند شورش در شهر اندازد.

جالب است بدانید که گیم پلی این بازی با الهام از فیلم‌های اکشن نمادین و بازی‌های آنلاین دهه 80، طراحی شده است. با در دستگیری سلاح‌های مختلف، شهر را از هرج‌ومرج باز پس گیرید. همان‌طور که گفتیم، محیط بازی به‌صورت دوبعدی و با عناصر قدیمی طراحی شده و از ترکیب رنگی 16 بیتی بهره می‌برد. در هنگام مبارزه با دشمنان، باید انتظار هر چیزی را داشت حتی اصابت موشک‌ها، نارنجک‌های انفجاری و صدها فروند هواپیمای منحصربه‌فرد که همه شما را نشانه قرار داده‌اند.

سه قهرمان با ویژگی های خاص خود!

چیزی در حدود بیش از 20 سطح منحصربه‌فرد برای بازی و سرگرمی پیش روی بازیکنان قرار دارد. هرکدام از این مراحل در بخشی از این کلان‌شهر بزرگ رخ می‌دهد، از پشت‌بام‌های خانه‌ها تا بزرگراه‌های شلوغ و کافه‌ها. باید در نظر داشت که هرکدام از سه قهرمان داستان دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی برای خود است و هر یک از سلاح مخصوص به خود استفاده می‌کند.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. بیش از 20 مرحله مختلف و جذاب
  2. نبرد با Boss های قدرتمند
  3. سه قهرمان با ویژگی های خاص خود
  4. هر مرحله در محیط خاص خود
  5. گیم پلی سرگرم کننده و نوستالژی
  6. گرافیکی فوق العاده به همراه صداگذاری مناسب

بازی Huntdown هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.6 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :


Huntdown
HUNTDOWN
  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Coffee Stain Publishing
  • سبک : اکشن
  • نسخه : v0.1
  • سیستم عامل: اندروید
  • رده سنی: 7+
لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 295 مگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.5 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

توضیحات نسخه Android :

نسخه اندروید مورد نیاز : 4.4 و بالاتر

ARM : قابل نصب برروی همه دستگاه ها
ARM64 : قابل نصب فقط برروی دستگاه های 64 بیتی (aarch64) با سی پی یو arm64
x86 : قابل نصب برروی شبیه ساز های اندروید مثل bluestacks و memu

طریقه نصب بازی :

پس از دریافت فایل Apk اقدامات زیر را انجام دهید :

  1. فایل Apk را نصب نمایید.
  2. فایل دیتا بازی را دریافت و از حالت فشرده خارج سازید. پوشه به دست آمده com.coffeestain.huntdown را در مسیر Android / Obb قرار دهید.
  3. بازی را اجرا و لذت ببرید.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.