دانلود بازی Paw Patrol Mighty Pups Save Adventure Bay برای PC
دانلود بازی Paw Patrol Mighty Pups Save Adventure Bay برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Paw Patrol Mighty Pups Save Adventure Bay برای PC

پارسی گیم 11 اردیبهشت 1400 2 دیدگاه
6,020 بازدید

دانلود بازی Paw Patrol Mighty Pups Save Adventure Bay برای کامپیوتر

بازی‌های ماجرایی همواره محبوبیت خود را میان طرفدار پیدا می‌کنند چراکه گیم پلی مهیجی را در کنار داستان‌پردازی به شما هدیه می‌دهد تا ساعت‌ها در آن سرگرم باشید و از آن لذت ببرید. یکی از ویژگی‌های مهم این سبک بازی‌ها دنیاهای کارتونی و بامزه آن‌ها است که جو و اتمسفر جالبی را در کنار سایر موارد ایجاد می‌کند و برای طیف سنی گسترده‌ای بازی را مناسب و در دسترس قرار می‌دهد. بازی PAW Patrol Mighty Pups Save Adventure Bay از استودیو DRAKHAR یکی از همین عناوین ماجرایی است که ما را به دنیای سگ‌های بامزه می‌برد و با ماجراهای آن‌ها آشنا می‌کند.

به دلیل سقوط شهاب‌سنگی عجیب، سگ‌های شهر قدرت‌های جدید و بسیار قوی‌ای به دست آورده‌اند. بااین‌حال در این شهر که Adventure Bay نام دارد اتفاق‌های خطرناک بسیار زیاد دیگری نیز افتاده است که حل کردن آن‌ها بر عهده همین ابرسگ‌های داستان ما قرار دارد. شما با تحت کنترل گرفتن کاراکترهای مختلف که هرکدام قابلیت منحصربه‌فردی دارند در جای‌جای شهرگشت و گذار کرده و مشکلات متعدد آن را حل می‌کنید و همچنین شهروندان و دوستان خودتان را هم نجات می‌دهید.

یکی از ویژگی‌های بارز بازی بخش Co-op آن است که بسیار تجربه بازی را لذت‌بخش‌تر می‌کند و می‌توانید با یکی از دوستان خود، ماجراهای شهر را باهم پیش ببرید. به‌جز مأموریت‌های اصلی بازی، تعداد قابل قبولی مأموریت و فعالیت مفرح فرعی نیز وجود دارد که پس از انجام مأموریت اصلی می‌توانید به آن‌ها بپردازید و خستگی خود را درکنید. گیم پلی ساده بازی هم با اندکی بازی کردن برای شما قابل‌درک می‌شود و تمام فوت‌وفن‌های آن را یاد می‌گیرید تا تمرکز اصلی شما در بازی، لذت بردن و سرگرم شدن باشد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Human Fall Flat و The Sojourn را نیز بررسی کنید.

توجه: برای اجرای بازی کنترلر نیاز است و از موس و کیبورد پشتیبانی نمی‌شود.

در ادامه برای دانلود بازی Paw Patrol Mighty Pups Save Adventure Bay با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 / 8 / 10
Processor: Intel Core 2 Quad Q6600 (2.4 GHz) or AMD equivalent
Memory: 2 GB RAM
Graphics: GeForce GT 430 (1024 MB)/ Radeon HD 6850 (1024 MB)
DirectX: Version 9.0
Storage: 3 GB available space
Sound Card: DirectX compatible

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel i5, 4 x 2.6 GHz or AMD equivalent
Memory: 8 GB RAM
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space
Sound Card: DirectX compatible

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

A fallen meteor has given the pups mighty powers – and left Adventure Bay in a mighty mess. Now it’s up to you and the Pups to use their powers, rescue skills and gadgets to make the town PAWsome again! Embark on super-heroic missions with the Mighty Pups and Chase’s Super Speed, Marshall’s Mighty Heat, Skye’s Whirlwind Power and the whole mighty PAW Patrol team. Explore the town and journey to Jake’s snowboarding resort, Tracker’s jungle and beyond, as you work together to rescue friends.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    رامین محمدی

    مهمان

    سلام وقت بخیر
    دیتتون درد نکنه من گیم رو نصب کردم کار کرد اما مشکلی که داره – با گیم پد دکمه های استارت و دکمه شماره 4 یا همون Y تو گیم کار نمیکنه و نمیشه اصلا تو گیم جلو رفت و بازی کرد !! و حتا دکمه استارت هم تو گیم باز کار نمی کنه – تست بفرمایید متوجه میشید فقط دکمه پرش کار میگنه و جهت ها
    برای این مشکل چاره چی هست ؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      سهند در پاسخ به رامین محمدی

      مهمان

      منم همین مشکل رو دارم این بازی یرای کنسول بوده و احتمالا موقع کرک کردن اینطوری شده.