دانلود بازی Airborne Kingdom برای PC
دانلود بازی Airborne Kingdom برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Airborne Kingdom برای PC

پارسی گیم 9 اردیبهشت 1400 بدون دیدگاه
4,923 بازدید

دانلود بازی Airborne Kingdom برای کامپیوتر

شبیه‌سازهای زیادی از شهرسازی در میان بازی‌های ویدیویی وجود دارد که هرکدام شما را با چالش‌های متعدد مدیریت شهر روبه‌رو می‌کنند. شما در این بازی‌ها از صفر شهر خود را بناکرده و برای توسعه آن تلاش می‌کنید تا درنهایت یک شهر بی‌نقص، بزرگ و بی‌نظیر داشته باشید و آن را اداره کنید. شاید نوآوری در این سبک سخت باشد و تفاوت بازی‌های ویدیویی شهرسازی صرفاً در ریزه‌کاری‌های آن دیده شود اما عنوان Airborne Kingdom از استودیو The Wandering Band توانسته نوآوری بسیار ویژه و خاصی را داخل این سبک تزریق کند.

شاید ایده شهرهای هوایی که در میان ابرها بناشده‌اند را ابتدا در بازی Bioshock: Infinite دیده باشید. اینجا اما خودتان هستید که باید چنین شهرهای عجیب و جذابی را بنا کنید. اصول ساخت‌وساز مانند سایر عناوین شهرسازی است. شما در ابتدا با بنا کردن ساختمان‌های ساده و ایجاد شغل و صنایع، شهر خود را زنده می‌کنید و با فراهم کردن برق، آب و غذا، شهروندان را راضی نگه می‌دارید. به‌جز چالش‌های کلاسیک مدیریت شهرها، چیز دیگری که در این بازی باید با آن مبارزه کنید جاذبه است.

در ابتدا که مرکز شهر ساده و کوچکی دارید همه‌چیز تحت کنترل است اما زمانی که ساختمان‌های جدید و بیشتری اضافه می‌شوند، نقش جاذبه پررنگ‌تر می‌شود و برای جلوگیری از سقوط شهر، باید توربین‌ها و موتورها قوی‌تری را برای بالا نگه‌داشتن آن در آسمان بسازید. همچنین امکان کج شدن شهر درصورتی‌که تقسیم مناسبی از توربین‌ها را انجام ندهید وجود دارد که منجر می‌شود تا شهروندان شما ناراضی شده و از شهر فرار کنند. به‌هرحال هیچ‌کس دوست ندارد وسایل خانه خودش را به زمین میخ کند!

وجود شهری در آسمان تمام چالش‌های جغرافیایی بنا کردن آن را از بین می‌برد زیرا فضای بی‌نهایتی در اختیار شما در آسمان وجود دارد اما از طرفی به دلیل قوانین فیزیکی واقعی که در بازی وجود دارد، بدون مدیریت درست و توربین‌های قوی نمی‌توانید در هر جهتی شهر خود را گسترش دهید.
بازیAirborne Kingdom تجربه‌ای متفاوت از یک شبیه‌ساز شهرسازی است. بنا کردن شهرهای هوایی تجربه‌ای است که تابه‌حال در هیچ بازی دیگری در اختیار بازیکن قرار نگرفته و این بازی فرصت مناسبی است تا این تجربه منحصربه‌فرد را در آن بچشید و سرگرم شوید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی Cities Skyline را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Airborne Kingdom با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel Core i7-3770 or AMD FX-8350
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660, 2 GB or AMD Radeon HD 7870, 2 GB
DirectX: DirectX 12
Storage: 2 GB

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i7-8700 or AMD Ryzen 7 1800x
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060, 3 GB or AMD Radeon RX 580, 4 GB
DirectX: DirectX 12
Storage: 2 GB

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Construct a unique sky city. Build housing, satisfy needs, and grow your clan. Maintain lift, balance weight, and be careful not to run low on fuel! Explore the landscape, which changes with every playthrough. Search for resources, find lost technologies, and discover the fate of The Ancients! Gain allegiance with the ground kingdoms. Help them find artifacts, construct monuments, and connect them to the skies. Your guidance can propel an era of harmony!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.