دانلود بازی Escape from Monkey Island برای PC
دانلود بازی Escape from Monkey Island برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Escape from Monkey Island برای PC

پارسی گیم 6 اردیبهشت 1400 بدون دیدگاه
3,937 بازدید

دانلود بازی Escape from Monkey Island برای کامپیوتر

بازی‌های داستانی که در چند شماره منتشر می‌شوند برای بسیاری از بازیکنان محبوب واقع‌شده چراکه وجود داستانی گسترده و عمیق که باید طی چندین شماره به آن پرداخته شود، عاملی قوی برای جذب افراد خواهد بود. مانند فیلم‌ها و سریال‌های جذابی که همیشه تماشاگر را تشنه قسمت بعد نگه می‌دارد، در بازی‌های ویدیویی هم رسیدن به این امر میسر است. بازی Escape from Monkey Island از استودیو LucasArts شماره چهارم از این مجموعه مهیج بوده که ادامه ماجراهای داستان را برای شما فراهم آورده است.

به‌جز داستان بازی که علاوه بر اضافه کردن جزییات جدیدی به رازهای شماره‌های قبلی، چیزهای بسیار زیادی را به شما معرفی می‌کند تا با دنیای جذاب و مرموز بازی بیشتر آشنا شوید. دیالوگ‌ها و شخصیت‌پردازی‌های بازی همگی در کنار هم جمع شده‌اند تا روایت داستانی زیبا و جذابی را از این شماره از بازی برای شما رقم بزنند. صداگذاری خوب در کنار موسیقی متن زیبای بازی تجربه لذت بخشی را از دنیای مهیج آن به شما هدیه می‌دهد.

در مورد گیم پلی باید گفت که با یک بازی ماجرایی سه‌بعدی کلاسیک مواجه هستید که طیف گسترده‌ای از دشمنان و معماها را برای شما آماده کرده است تا در ماجراجویی‌های خود به آن‌ها سرگرم شوید. انیمیشن کاراکترها و همین‌طور سبک گرافیکی بازی که حالت کارتونی داشته و از رنگ‌های زنده برای شکل دادن دنیای آن استفاده کرده همگی در کنار هم یک بازی کامل و در سبک کلاسیک را برای شما آماده کرده است تا در دنیای آن غرق شوید و از گذران وقت در آن لذت ببرید.

باوجوداینکه این بازی شماره چهارم مجموعه است ، احتمال ساخت شماره پنجم هم بسیار بالا بوده و ماجراهای دوستان شما در این سری بازی‌ها ظاهراً به این زودی پایان نخواهد یافت. اگر به ماجراجویی‌های طولانی و داستان‌های جذاب علاقه دارید، Escape from Monkey Island گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Teratopia و Crash Bandicoot را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Escape from Monkey Island با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 or newer
Processor: 1.8 GHz
Memory: 1 GB RAM
Graphics: 3D graphics card compatible with DirectX 9.0c and 256 MB VRAM
DirectX: Version 9.0c
Storage: 1 GB available space
Sound Card: 16-bit sound card
Additional Notes: Mouse, Keyboard

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Spitting the sand of Monkey Island from my mouth, I wondered if the life of a mighty pirate was all it was cracked up to be. I’d ignored recent events that should have been warning shots across the bow of my soul, from my wife’s brush with death to the anti-pirate ramblings of an Australian gazillionaire. If only I’d chosen a different path, LeChuck might still be dead and the Ultimate Insult might have remained a mystery. If I’d never picked up a sword, the grog-swilling pirates of the Tri-Island Area might be unthreatened by the forces of gentrification and demonic heckfire. If only… suddenly, the hairy finger of a familiar monkey tapped me on the shoulder. It was time. Time for the biggest battle of my swashbuckling life.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.