دانلود بازی Rays The Dead برای PC
دانلود بازی Rays The Dead برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Rays The Dead برای PC

پارسی گیم 22 فروردین 1400 2 دیدگاه
2,643 بازدید

دانلود بازی Rays The Dead برای کامپیوتر

تم ترسناک برای بازی‌های ویدیویی همواره می‌تواند جذاب باشد. حتی اگر خود بازی اصلاً ترسناک نبوده و برعکس درون‌مایه‌های طنز داشته باشد، حضور عناصر کلاسیک ترسناک مانند زامبی‌ها، ارواح و … می‌تواند در ساخت اتمسفری جذاب برای بازی کمک کند. این موضوع موردتوجه بسیاری از استودیوهای بازی‌سازی قرارگرفته و عناوین زیادی در این سبک معرفی‌شده‌اند. بازی Rays the dead از استودیو Ragtag عنوانی است که از همین قوانین پیروی می‌کند. بازی ترسناک نیست اما حال و هوای ترسناک کلاسیک را در دل خود دارد.

شما در بازی درگیر داستان زندگی شخصی به نام Ray می‌شوید که به‌تازگی از دنیا رفته اما ناگهان متوجه می‌شود که دوباره به زندگی برگشته است! او که بدون هیچ ایده‌ای در گورستان از قبر بر خواسته است باید حالا به دنبال جواب باشد و علت این واقعه را بفهمد. در این مسیر شما علاوه بر اینکه پیگیر داستان زندگی خود هستید، کارهایی که یک زامبی معمولی انجام می‌دهد را نیز انجام خواهید داد. برای مثال مغزهای خوشمزه را گاز خواهید زد و یا سایر مردگان را تحت کنترل خود درمی‌آورید.

گیم پلی بازی در سبک خود نوآوری خاصی دارد. شما ابتدا با کنترل خود Ray دشمنان را از بین می‌برید و جسد آن‌ها را دوباره زنده کرده و به ارتش خود ملحق می‌کنید. حال باید با زامبی‌های مختلف و متفاوتی که در دسترس دارید، معماهای بازی را حل کرده و موانع آن را پشت سر بگذارید. هر زامبی متفاوت مزایا و معایب خودش را داشته و در نبردها و حل معماها کاربردی متفاوت خواهند داشت.

گرافیک کارتونی و بامزه بازی حس طنز را به‌خوبی به آن تزریق کرده تا تجربه شما از بازی لذت‌بخش باشد و کنترل کردن زامبی‌های بامزه و خنده‌دار بازی حس خوبی را به شما منتقل کند. همچنین این موضوع بازی را برای تمامی رده‌های سنی مناسب کرده و برای کودکان نیز به دلیل گیم پلی ساده و قابل‌درک آن گزینه خوبی محسوب می‌شود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی Totally Accurate Battle Simulator را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Rays The Dead با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10, 64-bit versions only
Processor: Intel Core i5-4460 3.2GHz equivalent or greater
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 750 Ti equivalent or greater
DirectX: Version 10
Storage: 8 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card with latest drivers
Additional Notes: x64 architecture with SSE2 instruction set support. Hardware vendor officially supported drivers.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The long-awaited zombie raising, narrative-driven, puzzle-solving, action-packed, stealth-sneaking, 1980s-inspired, multiple timeline-having, meticulously illustrated, surprisingly-touching, dark comedy adventure has finally been unearthed!
From key team members behind the cult hit Stubbs the Zombie, experience both the life and afterlife of Ray LaMorte as you solve the mystery of his death, the only way he knows how: by raising an army of the undead!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 2.92 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    علی شیرمحمدی

    مهمان

    با سلام و تشکر از سایت خوب شما ؛ یک انتقاد داشتم راجع به اینکه لطفا برای بازی ها فیلتر هم بزارید !! که مثلا بشه رم و گرافیک و … رو تعیین کرد و با توجه به اونا برای کاربر ها بازی هارو نمایش بده ، این کار از کامنت های ب سیستمم میخوره یا نه هم جلوگیری میکنه

    باتشکر

    پاسخ دهید
    • Avatar

      محمد رفعتی در پاسخ به علی شیرمحمدی

      مهمان

      من بازی هایی رو دیدم که تو سیستم مورد نیاز از من بالاتر بود ولی وقتی اون بازی رو نصب کردم کاملا نصب شد خیلی با کیفیت و بدون لگ اجرا شد