دانلود بازی Viking Vengeance برای PC
دانلود بازی Viking Vengeance برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Viking Vengeance برای PC

پارسی گیم 21 فروردین 1400 بدون دیدگاه
2,856 بازدید

دانلود بازی Viking Vengeance برای کامپیوتر

باز هم وایکینگ‌ها و فرهنگ و افسانه‌های آن‌ها! استودیوهای بازی‌سازی ظاهراً علاقه بسیار زیادی به این سوژه دارند و روزبه‌روز شاهد عناوین بیشتری با چاشنی وایکینگی هستیم. داستان جنگجوهای افسانه‌ای که در شمال شرق اروپا سکونت داشته امروز ترند بسیاری از بازی‌های ویدیویی است و طرفداران بسیاری دارد. بازی Viking Vengeance از استودیو LowPoly Interactive همان‌طور که از نامش پیداست با استفاده از همین سوژه و در سبک ARPG عرضه‌شده است تا عطش شما را برای دنیای وایکینگ‌ها سیراب کند.

گیم پلی بازی نوعی نقش‌آفرینی اکشن است که شخصیت اصلی شما را درگیر نبردهایی نفس‌گیر و مهیج کرده و موج عظیمی از دشمنان را به سمت شما روانه می‌کند. طرفداران بازی Diablo و یا Path of Exile با این سبک گیم پلی بیشتر آشنا هستند. شما به دو کلاس متفاوت دسترسی دارید که هرکدام تجهیزات و قابلیت‌های منحصربه‌فرد خود را دارند. برای به دست آوردن قابلیت‌های مخرب جدید باید هدایایی را به خدایان شرقی خود اهدا کنید تا در مقابل آن‌ها نیز شما را با نیروهای خدا گونه خود قدرتمندتر کنند.

از نکات جالبی که در گیم پلی وجود دارد امکان استفاده از هر چیزی به‌عنوان سلاح است. محیط تخریب پذیری خوبی داشته و قوانین فیزیکی در آن رعایت می‌شود که به‌تبع آن می‌توانید از محیط و چیزهایی که در آن وجود دارد علیه دشمنان استفاده کنید. برای مثال با قطع کردن درخت از تنه آن به‌عنوان یک نیزه غول‌پیکر استفاده کنید! در صورت مردن در بازی می‌توانید با فرشته مرگ معامله کرده و دوباره روی پای خود بایستید اما باید هزینه‌اش را پرداخت کنید. عناصر نقش‌آفرینی مانند افزایش سطح Level کاراکتر شما با پیشروی در بازی و همچنین ارتقا و بهبود تجهیزات و سلاح‌ها نیز در بطن گیم پلی وجود داشته تا بازی کاملی را تجربه کنید.

سبک ARPG به دلیل مهیج بودن گیم پلی در کنار عناصر نقش‌آفرینی بسیار سرگرم‌کننده است و طرفداران بسیاری نیز دارد. اگر دوست دارید این سبک را با چاشنی وایکینگ‌های افسانه‌ای تجربه کنید، Viking Vengeance را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Hades و The Legend of Zelda را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Viking Vengeance با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 or newer
Processor: Intel Core i5-2400 @ 3.1 GHz or AMD FX-6300 @ 3.5 GHz or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 670 or AMD R9 270 (2GB VRAM with Shader Model 5.0 or better)
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i7 @ 2.50 GHz
Memory: 16 GB RAM
Graphics: Intel Core i7-4770 @ 3.4 GHz or AMD Ryzen 5 1600 @ 3.2 GHz or equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Viking Vengeance is a God-Worshiping Rogue-lite Dungeon Crawler ARPG set in a historical fiction world.
You play as a Templar with pagan origins who rediscovers his roots and learns to wield the powers of the Norse Gods in his quest to change the destiny of his people and stop Ragnarok. Pray and bring sacrifices to Gods to Unlock Alternate Fighting Styles and blessings. Each God is unique and will come with its own set of powers and abilities. You can unlock their power by filling up your devotion bar. The more you worship them, the faster your avatar forms will levelup, but neglecting one might anger him.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.