دانلود بازی The Legend of Zelda Links Awakening برای PC
دانلود بازی The Legend of Zelda Links Awakening برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Legend of Zelda Links Awakening برای PC

پارسی گیم 8 فروردین 1400 بدون دیدگاه
8,368 بازدید

دانلود بازی The Legend of Zelda Links Awakening برای کامپیوتر

سری بازی‌های Zelda همواره یکی از پرطرفدارترین و جذاب‌ترین بازی‌های کمپانی Nintendo بوده‌اند و در کنار Mario به‌نوعی امضا این شرکت در صنعت گیمینگ محسوب می‌شوند. طرفداران این سری همواره تمامی بازی‌های آن را تجربه کرده و از هرکدام به‌شدت لذت برده‌اند بیشتر از گذشته به دنیای Zelda علاقه‌مند می‌شوند. بازی The Legend of Zelda Link’s Awakening یکی از جدیدترین عناوین در دنیای Zelda است و آمده تا بار دیگر توجه طرفداران بی‌شمارش را به خود جلب کند.

بازی Link’s Awakening درواقع همان عنوان اصلی است که در سال 1993 برای Gameboy عرضه شد اما این بار برای کنسول Switch با گرافیکی بسیار بهتر و به‌روزتر تا تجربه نوستالژی بسیار خوبی را به طرفداران هدیه دهد. گیم پلی بازی با دوربین دید از بالا است شما را در نقش Link قرار می‌دهد که در یک جزیره استوایی مرموز از خواب می‌پرد تا به ساکنان آن کمک کند. پس‌ازآن اولین مأموریت شما یافتن شمشیر خود در کنار ساحل است تا ماجراجویی خود را ازآنجا آغاز کنید.

مراحل ابتدایی بازی ساده‌تر و نقشه‌ای کوچک‌تر دارند که خبر خوبی برای بازیکنان تازه‌وارد به دنیای Zelda است و به آن‌ها اجازه می‌دهد که سر فرصت با دنیا و مکانیک‌های گیم پلی آشنا شوند. با پیشروی در بازی اما مراحل گسترده‌تر و گیم پلی عمیق‌تر و متنوع‌تر می‌شود تا علاوه بر سرگرم کردن، شما را به چالش نیز بکشاند؛ اما از طرفی بازی برای کسانی که درگذشته طرفدار Zelda بوده‌اند می‌تواند بسیار ساده باشد چراکه تجربه زیاد آن‌ها به‌راحتی حریف تمامی مراحل بازی خواهد شد و بازی نیز یک بازسازی از نسخه قدیمی خود است و مراحل و موانع آن برای بازیکنان قدیمی آشنا و راحت است.

اما درزمینهٔ بازسازی باید گفت که استودیو سازنده بسیار خوب عمل کرده است و گرافیک دوبعدی و ساده بازی قدیمی را با مدل‌های رنگارنگ و زیبای سه‌بعدی جایگزین کرده است. همه‌چیز در دنیای بازی چشم‌نواز است و انیمیشن‌های کاراکترها نیز به‌خوبی پیاده‌سازی شده و نوید یک بازی سرگرم‌کننده، جذاب و به‌روز را در دنیای پرطرفدار Zelda به شما می‌دهد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی The Legend Of Zelda Breath Of The Wild را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Legend of Zelda Links Awakening با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Processor: Intel Core i5-4430 / AMD FX-6300
Memory: 4GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 660 2GB / AMD HD 7870 2GB or NVIDIA GeForce GTX 960 2GB / AMD Radeon R7 370 2GB
DirectX: Version 11

توجه: این بازی انحصاری Nintendo Switch است و فقط توسط امولاتور Yuzu قابل اجرا بر روی کامپیوتر است، به همین دلیل ممکن است اجرای بازی با مشکلاتی همراه باشد که با پیشرفت در مسیر بازی این مشکلات کاهش می یابند.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

As Link, you awaken in a strange land away from Hyrule, where animals talk and monsters roam. To uncover the truth behind your whereabouts and rouse the legendary Wind Fish, explore Koholint Island and all its trap-ridden dungeons, reimagined in stunning detail for this new release of one of the most beloved The Legend of Zelda games. Along the way, you’ll meet a hilarious assortment of charming characters to which you’ll never want to say goodbye.
In this new version of the game, the classic soundtrack has been reborn with new arrangements, and now you can equip more items at once, review key conversations, and navigate the map in new ways. Try your hand at the renovated mini-games to earn dolls based on the Super Mario series…or Chamber Stones. These unusual stones can be used to arrange your own Chamber Dungeons; each one is a puzzle in and of itself! Place chambers from dungeons found throughout the game on a series of objective-based grids… Where should the bosses go? How do you get from the entrance to the stairwell? They’re your dungeons, so arrange them however you see fit. To earn more Chamber Stones, you must conquer the main adventure’s dungeons and mini-games or tap any amiibo featuring a The Legend of Zelda character to unlock Chambers exclusive to amiibo.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.